خانهاخبار
رندرهای وان پلاس 9 پرو ما را به یاد یکی از محصولات سامسونگ می‌اندازد

رندرهای وان پلاس 9 پرو ما را به یاد یکی از محصولات سامسونگ می‌اندازد

به‌تازگی چند رندر کامپیوتری از وان پلاس 9 پرو لو رفته که دستگاهی آشنا را نشان می‌دهد. این گوشی حداقل در قاب عقب شبیه یکی از محصولات اخیر سامسونگ است.
۱۳۹۹/۹/۳

طرفداران وان پلاس احتمالا از دیدن ظاهر آشنای وان پلاس ۹ پرو شگفت‌زده خواهند شد. رندرهای این تلفن هوشمند که به تازگی فاش شده دستگاهی را نشان می‌دهد که از نظر طراحی قاب عقب شباهت بالایی به گلکسی S20 FE سامسونگ دارد.

این رندرها از سوی استیو همرستافر در پلتفرم Voice منتشر شده است. همان‌طور که می‌بینید، نمایشگر وان پلاس ۹ پرو لبه‌های خمیده دارد و در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای دوربین سلفی دیده می‌شود. طراحی صفحه تفاوت خاصی نسبت به وان پلاس ۸ پرو نداشته اما اندازه آن تغییر کرده است.

image

به گفته همرستافر اندازه نمایشگر وان پلاس ۹ پرو ۶.۵۵ اینچ است که نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر شده است. این اتفاق تا حدی عجیب است و موجب شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره عرضه یک مدل بزرگ‌تر از سری وان پلاس ۹ مطرح شود.

ماژول دوربین وان پلاس ۹ پرو درست مثل وان پلاس 8T در گوشه سمت چپ بالای قاب عقب قرار دارد. این ماژول شامل چهار لنز با اندازه‌های متفاوت است که دو تای آن‌ها بزرگ و دو تا کوچک هستند. علاوه بر این، در ماژول حاضر می‌توانیم فلش LED و یک میکروفن را ببینیم. خوشبختانه، وان پلاس ۹ پرو برخلاف گلکسی S20 FE قاب شیشه‌ای دارد.

منبع گزارش امروز می‌گوید طراحی وان پلاس ۹ پرو هنوز در مرحله پروتوتایپ قرار گرفته، اما بخش عمده‌ای از آن تایید شده است. تنها بخشی که می‌تواند دستخوش تغییر شود طراحی ماژول دوربین اصلی است.

وان پلاس ۹ پرو مثل همیشه دکمه پاور و اسلایدر هشدار را در سمت راست بدنه و دکمه‌های تنظیم صدا را در سمت چپ قرار داده است. در پایین دستگاه دو حفره برای بلندگو، یک درگاه USB-C و یک شکاف سیم کارت دیده می‌شود.

همرستافر تایید می‌کند که وان پلاس ۹ پرو در ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. این گوشی باید از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ کوآلکام استفاده کند و به‌صورت پیش‌فرض اندروید ۱۱ داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)