خانهاخبار
محصولی از سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 750G در گیک بنچ رویت شد

محصولی از سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 750G در گیک بنچ رویت شد

بنچمارک گیک بنچ میزبان محصولی جدید از سامسونگ است.
۱۳۹۹/۹/۳

اسمارت فونی جدید از سوی کمپانی سامسونگ با شماره ساخت SHG-N375 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ 5 رویت شده است. در این لیست، متأسفانه به جز مجهز بودن این گوشی هوشمند به رم شش گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 به صورت پیش فرض، اطلاعات دیگری مشاهده نمی‌شود. اما یکی از افشاگران که این تصاویر را منتشر کرده است، برخی مشخصات سخت‌افزاری مانند پردازنده گرافیکی Adreno 619 را نیز عنوان کرده است. اگر نگاهی به نتیجه بنچمارک بیاندازیم، ناخودآگاه پردازنده اسنپدراگون 750G که تراشه‌ای مقرون به صرفه با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) است، در ذهن ما یادآور می‌شود.

اگر بخواهیم کمی موشکافانه به این قضیه فکر کنیم، احتمالا با گوشی هوشمند Galaxy A52 5G که اخیرا نیز شایعه مجهز بودن آن به پردازنده اسنپدراگون 750G در رسانه‌های خبری مطرح شده بود، روبرو هستیم. همچنین تئوری ظاهر شدن چنین محصولی در بنچمارک گیک بنچ، تا حد زیادی به Galaxy A42 5G شباهت دارد.

اما نکته نامفهوم این پرونده، شماره ساخت SGH-N378 این محصول است. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی A42 5G با شماره ساخت SM-A426B و SM-A426B/DS همراه بود و حالا این شماره ساخت عنوان شده، تا حد زیادی به محصولات قدیمی سامسونگ شباهت دارد که پیش از سال 2013 شاهد معرفی آن‌ها بودیم. نزدیک ترین مدلی که به این شماره ساخت شباهت داشته باشد، خانواده Galaxy J سامسونگ است.

 

احتمالا با وجود این شماره ساخت ناشناخته، با سری جدیدی از محصولات سامسونگ روبرو خواهیم بود. البته آپشن‌‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند میزبان شماره ساخت یاد شده باشند که از جمله آن‌ها، می‌توان به گلکسی M12 اشاره کرد که اخیرا حرف و حدیث‌ها در مورد آن در حال افزایش است.

با تمام این تفاسیر، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده نزدیک، چه داستان‌هایی پیش خواهد آمد و چه سرنوشتی در انتظار این گوشی هوشمند خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)