خانهاخبار
کیس محافظ چرمی برای گلکسی زد فولد 2 و گلکسی بادز لایو عرضه شد

کیس محافظ چرمی برای گلکسی زد فولد 2 و گلکسی بادز لایو عرضه شد

به تازگی شاهد ارائه قاب محافظ چرمی برای دو محصول جدید سامسونگ هستیم.
۱۳۹۹/۹/۳

سامسونگ شب گذشته، به صورت رسمی از قاب‌های محافظ چرمی برای گلکسی زد فولد 2 و هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو در کشور کره جنوبی رونمایی کرد.

البته کیس‌های محافظ چرمی این روزها موضوع آن چنان جدید و مهمی به حساب نمی‌آید. اما عرضه چنین قابی مسلما برای دارندگان گلکسی زد فولد 2 از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که به دلیل ساختار و زبان طراحی این محصول، مطمئنا کیس‌های متنوعی برای آن عرضه نخواهد شد و در صورت معرفی یک مورد جدید، توجه دارندگان این گوشی هوشمند به سمت آن جلب می‌شود.

سامسونگ برای تنوع، تنها دو رنگ مختلف را برای این کیس‌های چرمی در نظر گرفته است که هر کدام، برای یکی از رنگ‌های گلکسی زد فولد 2 طراحی و ساخته شده است.

 

از طرف دیگر، گلکسی بادز لایو، هدفون بی سیم جدید سامسونگ نیز میزبان کیس‌های چرمی جدید و جذابی است. البته این کیس‌های چرمی، تنها بدنه کیس شارژر را محافظت می‌کند و هیچ ارتباطی با هدفون‌های اصلی نخواهد داشت. اگر ظاهر بدنه پلاستیکی گلکسی بادز لایو شما را آزار می‌دهد، می‌توانید از این کیس‌ها برای تغییر حس خود استفاده کنید. کیس‌های چرمی در دو رنگ خاکستری و سورمه‌ای در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

 

کیس محافظ چرمی گلکسی زد فولد 2 هم اکنون در کشور کره جنوبی با قیمت 99 هزار KRW که حدودا معادل 88 دلار یا 74 یورو است، عرضه می‌شود. قاب چرمی محافظ گلکسی بادز لایو نیز با قیمت 22 هزار KRW معادل 19 دلار یا 16 یورو در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

متأسفانه تا به این لحظه، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این کیس‌های محافظ چرمی در رسانه‌های خبری مطرح نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آيا مسئولان سامسونگ، تصمیمی برای ارائه دو محصول یاد شده در مارکت‌های بین‌المللی خواهند داشت یا آن‌ها تنها در زادگاه این برند، موجود خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)