خانهاخبار
قاب Leather Sleeve در چهار رنگ مختلف عرضه شد

قاب Leather Sleeve در چهار رنگ مختلف عرضه شد

آیفون‌های جدید به محافظی چرمی و خوش چهره مجهز خواهند شد.
۱۳۹۹/۹/۳

کیس محافظ چرمی Leather Sleeve با تکنولوژی MagSafe اپل شب گذشته در سکوت کامل خبری، در چهار رنگ مختلف برای آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس معرفی شد. این قاب شیک و جذاب در چهار رنگ مختلف زیر، با قیمت 129 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت:

  • Baltic Blue
  • Pink Citrus
  • Saddle Brown
  • PRODUCT RED

image

 

کیس محافظ Leather Sleeve به همراه تکنولوژی مگ سیف به کاربران اجازه می‌دهد تا در فضاهایی که از آن اطمینان دارند، از آیفون خود به صورت آزادانه و بدون قاب استفاده کنند و هنگامی که قصد خروج از منزل یا محل کار خود را داشته باشند، می‌توانند آیفون را داخل این کیس محافظ قرار داده و به سمت مقصد حرکت کنند. در این قاب‌های جدید، برشی در قسمت بالایی برای مشاهده زمان و همچنین محفظه‌ای برای نگهداری کارت‌های اعتباری نیز در نظر گرفته شده است. این محصولات همچنین با فناوری مگ سیف جدید اپل نیز سازگار هستند و امکان شارژ آیفون با وجود قرار گرفتن درون این کیس‌های محافظ نیز فراهم شده است.

کوپرتینویی‌ها، توضیحات زیر را پیرامون کیس محافظ Leather Sleeve با فناوری مگ سیف مطرح کرده‌اند:

به لطف وجود قاب‌های Leather Sleeve که تکنولوژی MagSafe را نیز با خود همراه دارند، شما می‌توانید در حالی که از کار با آیفون خود لذت می‌برید، نهایت امنیت را با خود به همراه داشته باشید.

این قاب‌ها از چرم‌های اروپایی تهیه و ساخته شده‌اند و شخص کاربر هنگام لمس قسمت بیرونی، از این موضوع شگفت زده خواهد شد. کیس محافظ Leather Sleeve به راحتی تمام قسمت‌های بدنه آیفون را محافظت کرده و گوشی هوشمند شما را در مقابل سقوط یا خط و خش ایمن نگه می‌دارد. در قسمت داخلی آن محفظه‌ای برای قرار دادن کارت‌های اعتباری در نظر گرفته شده است و بند نسبتا بلندی که با آن همراه است، می‌تواند برای بستن دور دست هنگام کار با گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

زمانی که به شارژ نیاز داشته باشید، تنها کافی است تا شارژر مگ سیف را به پشت بدنه این کیس محافظ متصل کنید و به این ترتیب، عملیات شارژ آغاز خواهد شد. بدنه چرمی این قاب محافظ از بهترین نوع چرم ساخته شده و به صورت کامل، از آیفون شما محافظت خواهد کرد. چرم یک ماده طبیعی است و مانند کمربندهای چرمی ظریف، ممکن است در اثر گذشت زمان با چین و چروک یا خط و خش روبرو شود. همچنین چسباندن شارژر مگ سیف به پشت بدنه این قاب، در طولانی مدت باعث می‌شود تا جای آن روی این قسمت باقی بماند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۹/۹/۳
این مدل تنها مختص اپل نیست من یک زمانی برای گوشی galaxy S3 داشتم البته موقع خرید به صورت اشانتیون به کسانی که galaxy s3 خریداری میکردن یک عدد هدیه میدادن
2 تا مزیت داره و یک عیب
مزیت 1 : بسیار زیبا و با کلاس و شیک هستند
مزیت 2 : در زمان استفاده از گوشی بدنه ی گوشی رو کامل لمس میکنید که حس خوبی القا میکنه
عیب : برای استفاده از گوشی باید به صورت کامل از قاب در بیاد و چون خیلی فیت گوشی چرم دوخته میشه با زحمت باید گوشی رو در بیارید که ممکن هست از دستتون بیافته زمین
در کل به نظرم بهترین مدل قاب برای همه گوشی های هوشمند است