خانهاخبار
گوشی هواوی Enjoy 20e ممکن است به زودی عرضه شود

گوشی هواوی Enjoy 20e ممکن است به زودی عرضه شود

شرکت کوالکام اخیرا توانسته مجوزی بدست بیاورد که طبق آن می‌تواند پردازنده‌های خود را به شرکت هواوی بفروشد.
۱۳۹۹/۹/۳

شرکت کوالکام اخیرا توانسته مجوزی بدست بیاورد که طبق آن می‌تواند پردازنده‌های خود را به شرکت هواوی بفروشد. اما با این حال مجوز مذکور شرکت کولکام را وادار می‌سازد که تنها پردازنده‌های 4G را به شرکت چینی بفروشد و خبری از فروش پردازنده‌های نسل جدید 5G نیست. اکنون خبری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد هواوی و کوالکام قرار است پس از مدت‌ها با یکدیگر همکاری کنند و نتیجه این همکاری در گوشی هواوی Enjoy 20e خواهد بود زیرا این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره خواهد برد.
این خبر توسط یک خبرچین چینی به نام arsenal در وبسایت اجتماعی webio منتشر شده است و طبق گفته‌های این شخص، شرکت هواوی یک گوشی جدید در دست توسعه دارد و قرار است به زودی با نام Enjoy 20e به بازار عرضه شود.
بنابر شایعه‌ها، این گوشی جدید از پردازنده snapdragon 460 استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده، ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به منظور ذخیره‌سازی برای کاربران مهیا شده است. البته مدلی با رم ۶ گیگابایتی  عرضه خواهد شد که آن نیز ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.
در این خبر گفته شده که کیفیت صفحه نمایش این گوشی از نوع HD+ خواهد بود اما در رابطه با نحوه طراحی این اطلاعاتی در دست نیست. بنابراین نمیدانیم که ناچ این گوشی چگونه خواهد بود یا اینکه هواوی تنها به باریک کردن حاشیه‌ها بسنده خواهد نمود. اما از آنجایی که دو گوشی enjoy 20 5G و Enjoy 20 pro از ناچ قطره‌ای بهره می‌برند؛ بنابراین احتمال دارد که این گوشی جدید هواوی نیز از همان طرح استفاده کند.

image


باتری این گوشی قرار است ۵۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته باشد و برای آن تکنولوژی شارژ سریع ۱۰ واتی در نظر گرفته شده است. با توجه به ظرفیت بسیار زیاد این باتری، کاربران تنها با یک بار شارژ کردن می‌توانند به راحتی تا دو روز از گوشی خود استفاده نمایند. با این حال سرعت شارژ ۱۰ واتی می‌تواند آزاردهنده باشد و برای این حجم از باتری کم است. همچنین بیان شده که هواوی پلی کربنات در این گوشی استفاده خواهد کرد.
خبرچین مذکور علاوه بر مشخصات کلیدی گوشی Huawei enjoy 20e، به قیمت احتمالی آن نیز اشاره کرده است. برای مدل ۴ گیگابایتی قیمتی در حدود ۱۸۳ دلار انتظار می‌رود اما مدل ۶ گیگابایتی در رنج قیمتی ۲۱۳ دلار به فروش می‌رسد.
در رابطه با تاریخ عرضه آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما انتظار می‌رود هواوی تا قبل از پایان سال این گوشی را عرضه کند. همچنین احتمال می‌رود در آینده نزدیک گوشی‌های بیشتری از هواوی مشاهده کنیم که از پردازنده‌های 4G کوالکام همچون snapdragon 720G، snapdragon 660 و snapdragon 665 بهره ببرند. بنابراین هواوی از این طریق می‌تواند مشتریان غیرآسیایی بیشتری جذب نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Kill

۱۳۹۹/۹/۲۰
نوکیا3.4قیمتش با این برابره!!!!!اونوقت این باتری این5000میلی امپری داره فوق العاده ست

Bahar ahmadi

۱۳۹۹/۹/۳
واقعا عالیه????

Abolfazl

۱۳۹۹/۹/۳
باتری 5000 بسیار عالیه

امید

۱۳۹۹/۹/۳
مطمعنا مدل Enjoy 20e طرفدار زیادی پیدا میکنه

Elahe Dehkordi

۱۳۹۹/۹/۳
هواوی با باطری 5000 میلی آمپر و پرندازنده کوالکام عالیه???