خانهاخبار
بخشی از مشخصات خانواده سه‌گانه اوپو رینو 5 فاش شد

بخشی از مشخصات خانواده سه‌گانه اوپو رینو 5 فاش شد

رینو یکی از خانواده محبوب اوپو است که سری جدید آن احتمالا در ماه دسامبر از راه می‌رسد. حالا افشاگری چینی بخشی از مشخصات آن را فاش کرده است.
۱۳۹۹/۹/۲

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اوپو در ماه دسامبر از سری تلفن‌های هوشمند Reno 5 رونمایی می‌کند. افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، می‌گوید این خانواده شامل سه مدل خواهد بود.

اعضای خانواده رینو ۵ از نمایشگری با حفره دوربین سلفی استفاده می‌کنند. پیشرفته‌ترین مدل این خانواده پنلی با لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی بالا خواهد داشت. همچنین گفته شده که هر کدام از این دستگاه‌ها از یک پردازنده استفاده می‌کنند: یکی از آن‌ها به اسنپدارگون 765G، یکی به دیمنسیتی 1000 و دیگری به اسنپدراگون 865 مجهز می‌شود.

منبع این گزارش تصویری از اطلاعات این سه دستگاه را از مرجع چینی 3C منتشر کرده است. سند مربوطه نشان می‌دهد که دو مدل از این محصولات احتمالا با شارژ سریع ۶۵ واتی از راه می‌رسند.

image

یکی از این گوشی‌ها که شماره مدل آن PEGM00 است قبلا در مرجع TENAA نیز حاضر شده بود و بخشی از مشخصات آن را می‌دانیم. این مدل احتمالا همان دستگاهی خواهد بود که با اسنپدراگون 765G عرضه می‌شود. موبایل بعدی PDRM00 است که هنوز به TENAA نرسیده، اما موبایل دیگری با شماره مدل PDSM00 در گیک‌بنچ حاضر شده بود که از دیمنسیتی 1000 یا +1000، هشت گیگابایت رم و اندروید ۱۱ استفاده می‌کرد. PDSM00 می‌تواند دومین گوشی در خانواده رینو ۵ باشد. در این صورت، PDRM00 به قوی‌ترین مدل این سری تبدیل می‌شود که اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد داشت.

رینو ۵ عادی باید نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD داشته باشد. این گوشی احتمالا با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. رینو ۵ باید باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد و از دوربینی چهارگانه با لنر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرد. این گوشی احتمالا در بخش سلفی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)