خانهاخبار
سریال The Last of Us وارد فاز جدیدی می‌شود

سریال The Last of Us وارد فاز جدیدی می‌شود

اقتباس تلویزیونی شبکه HBO از عنوان The last of us گام محکمی در پی اجرایی شدن برداشت. این شبکه عنوان مذکور را در لیست خود قرار داد.
۱۳۹۹/۹/۲

اقتباس تلویزیونی شبکه HBO از عنوان The last of us گام محکمی در پی اجرایی شدن برداشت. این شبکه عنوان مذکور را در لیست خود قرار داد. سازنده بازی اقای نیل دراکمن به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی قرار است در این پشت صحنه این سریال حضور داشته باشد. در کنار ایشان، کارولین ستاروس نیز قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور پیدا کند. این شخص  تهیه‌کنندگی سریال‌های بزرگی همچون بازی تاج و تخت و چرنوبیل را در کارنامه دارد.
بنابر اطلاعات رسمی که منتشر شده، این سریال قرار است بر اساس اتفاقات قسمت اول بازی ساخته شود. داستان ۲۰ سال پس از نابودی تمدن مدرن کنونی آغاز می‌شود. جوئل که یک بازمانده سرسخت است، اجیر می‌شود تا دختری ۱۴ ساله به نام الی را از منطقه ظالمانه قرنطینه شده بیرون ببرد. چیزی که ابتدا به عنوان یه کار ساده می‌شود به زودی تبدیل به یک ماجراجویی تکان‌دهنده و طاقت فرسا تبدیل می‌شود و کل کشور آمریکا را سفر می‌کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته می‌شوند.
در بیشتر موارد اقتباس تلویزیونی از روی بازی‌های ویدیویی با شکست روبه‌رو بوده است. اما شبکه HBO دست بر روی گزینه خوبی قرار داده است. زیرا بازی The last of Us در دهه اخیر جزو برترین عناوین بوده است و از داستان بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و با وجود اضافه شدن نیل دارکمن که سازنده و نویسنده اصلی این عنوان است، امید بسیاری برای موفقیت این سریال وجود دارد. شبکه HBO با تجربه بسیاری که دارد می‌تواند دنیای این بازی را به دنیای تلویزیون بیاورد و آن را به موفقیت برساند.
با این وجود، این سریال فعلا در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز تاریخ پخش و بازیگران آن اعلام نشده است. بنابراین برای تبدیل داستان جوئل و الی به لایو اکشن زمان نیاز است.

image


عنوان The last of us تنها بازی انحصاری کمپانی سونی نیست که قرار است تبدیل به یک شوی تلویزیونی شود. استودیو PlayStation productions سونی نیز در حال کار بر روی اقتباس سری آنچارتد است و طرفداران مدت‌هاست که انتظار آن را می‌کشند. ستاره اصلی این فیلم تام هالند است و در سال ۲۰۲۱ بر روی پرده‌های سینما می‌رود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)