خانهاخبار
گوشی هوشمند Redmi Note 9 در گیک بنچ رویت شد

گوشی هوشمند Redmi Note 9 در گیک بنچ رویت شد

بنچمارک گیک بنچ میزبان محصولی جدید است.
۱۳۹۹/۹/۱

گوشی ردمی نوت 9 این روزها، آخرین مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذراند. اگر چه محصولات Redmi Note 9 و Redmi Note 9 Pro هم اینک در بازار کشور هند برای خرید موجود هستند، اما به نظر می‌رسد که کمپانی چینی تولید کننده این محصولات قصد دارد تا مدل جدید آن‌ها با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را در زادگاه خود عرضه نماید. البته فناوری 5G یکی از تفاوت‌های مدل جدید با نسخه عرضه شده در کشور هند است و سایر موارد را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

image

 

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نسخه جدید رد می نوت 9 به صورت پیش فرض با هشت گیگابایت رم، پردازنده هشت هسته‌ای با توان 1.8 گیگاهرتز و دهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه است. این اسمارت فون توانسته در نسخه 5.2.5 از بنچمارک گیک بنچ در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 645 و 1963 را کسب کند.

گوشی هوشمند ردمی نوت 9 پرو که در کشور چین عرضه خواهد شد، با پردازنده اسنپدراگون 750G همراه است که می‌توان آن را نسخه بعدی اسنپدراگون 720G دانست. دو محصول جدید شیائومی قرار است تا در تاریخ 26 نوامبر مصادف با ششم آذر ماه به صورت رسمی در کشور چین معرفی شوند.

image

 

پیش بینی می‌شود که سه مدل از این محصول، با مشخصات زیر رونمایی شود:

  • ردمی نوت 9 مدل 4G
  • ردمی نوت 9 مدل 5G
  • ردمی نوت 9 پرو 5G

متأسفانه تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها عنوان نشده است. اما پیش بینی می‌شود که دو مدل ابتدایی با پردازنده دیمنسیتی 800U روانه بازار شوند. طبق شایعات، نسخه پرو این خانواده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 750G بهره‌مند خواهد بود. مطمئنا در روزهای آینده و پس از دریافت گواهی TENNA، مشخصات بیشتری از این دو اسمارت فون در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)