خانهاخبار
سامسونگ برای دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 از چه روشی استفاده می‌کند؟

سامسونگ برای دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 از چه روشی استفاده می‌کند؟

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در گلکسی زد فولد 3 به سراغ دوربین سلفی زیر صفحه خواهد رفت. حالا در گزارشی تازه به فناوری این دوربین اشاره شده است.
۱۳۹۹/۹/۱

ماه گذشته شایعاتی درباره عرضه اولین موبایل مجهز به دوربین زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ منتشر شد. حالا نشریه ETNews این شایعات را تایید کرده و اطلاعات تازه‌ای را درباره این قابلیت به اشتراک گذاشته است.

یکی از منابع بازار به این نشریه گفته که سامسونگ دیسپلی به توسعه نمایشگری دست یافته که از دوربین زیر صفحه پشتیبانی می‌کند. این شرکت با افزایش شکاف میان پیکسل‌ها توانسته نور بیشتری را عبور داده و به دوربین برساند. در عین حال، الگوریتم‌هایی تصویر خروجی را که حاصل از انکسار نور در لایه پنل OLED است اصلاح می‌کنند. ماژول دوربین این فناوری توسط سامسونگ LSI ساخته می‌شود.

گلکسی زد فولد ۳ فقط در ناحیه‌ای از نمایشگر که بالای دوربین قرار گرفته شکاف بیشتری بین پیکسل‌ها دارد تا کیفیت سایر نقاط صفحه تحت تاثیر قرار نگیرد. شرکت ZTE قبلا در موبایلی به‌نام Axon 20 از همین فناوری استفاده کرده بود و می‌توانید نمای نزدیک نمایشگر آن را در ادامه مشاهده کنید.

image

نسل سوم گلکسی زد فولد احتمالا در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. استفاده از دوربین زیر نمایشگر می‌تواند جایگاه این گوشی را به عنوان پرچمداری که بر لبه فناوری حرکت می‌کند، بیش از پیش تقویت نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)