خانهاخبار
آیا ریمستر عنوان Red dead redemption در راه است؟

آیا ریمستر عنوان Red dead redemption در راه است؟

لحظاتی پیش آمازون در فروشگاه خود عنوان Red dead redemption ریمستر را درج کرد که در آن به تاریخ عرضه آن اشاره شده است و اگر ما این موضوع را موثق بدانیم، پس به‌زودی شاهد انتشار این عنوان خواهیم بود.
۱۳۹۹/۹/۱

لحظاتی پیش آمازون در فروشگاه خود عنوان Red dead redemption ریمستر را درج کرد که در آن به تاریخ عرضه آن اشاره شده است و اگر ما این موضوع را موثق بدانیم، پس به‌زودی شاهد انتشار این عنوان خواهیم بود.
اگر بخواهیم دقیق‌تر این موضوع را بیان کنیم؛ بنا بر گفته آمازون، شرکت راکستار ریمستر عنوان Red Dead redemption را نه تنها برای نسل بعدی بلکه برای نسل فعلی نیز منتشر می‌کند و در کمال تعجب تاریخ عرضه آن روز ۱۰ دسامبر است. این تاریخ دقیقا همان روزی است که مراسم Games Award 2020 برگزار می‌شود و همچنین تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 نیز همین روز است. این بدین معناست که ۱۰ دسامبر می‌تواند روز بسیار بزرگی برای دنیای گیم باشد. البته این نحوه اطلاع رسانی آمازون  ایراداتی دارد. احتمال دارد که بازی Red dead redemption در حال توسعه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کنسول های نسل جدید باشد اما اطلاعاتی که از آمازون به بیرون درز پیدا کرده، می‌تواند تنها یک خطای انسانی باشد.
این شایعه از جایی آغاز شد که یکی از کاربران وبسایت Reddit پستی را منتشر کرد و در آن گفت که با تایپ کردن عنوان Red dead redemption ریمستر در گوگل، لیستی از آمازون نمایش داده می‌شد که در آن این بازی در تاریخ ۱۰ دسامبر و به قیمت ۴۹.۹۹ دلار موجود می‌شود. اما هنگامی که بر روی لینک کلیک کرد تنها صفحه اصلی آمازون برای وی باز شد.
این روش برای آمازون عجیب نیست زیرا در گذشته نیز چنین شایعه‌هایی در رابطه با بازی‌های ویدیویی به وجود آورده است. پیج Rockerstar Intel در توییتر اعلام کرد که چنین لیستی وجود ندارد و تنها نتیجه جستجو است و به دلیل عرضه بازی Cyberpunk 2077 در این تاریخ، اینگونه به نمایش درآمده است. کاربری به نام yan2295 که در حوزه اخبار Rockerstar کار می‌کند نیز عنوان کرده که این مورد بیشتر یک خطای انسانی است و نباید به آن دل خوش کرد.
درست است که این مورد شبیه به یک خطای عجیب است اما آمازون نشان داده که مدت‌هاست چنین اشتباهاتی می‌کند و در بیشتر مواقع هیچ یک از این لیست‌ها به واقعیت نمی‌پیوندند.
یک چیز دیگر که این خبر را غیر قابل باور می‌کند، تاریخ انتشار بازی است. درست است که زمان انتشار آن در تاریخ برگزاری مراسم Games awards می‌تواند به هم مربوط باشد و به عنوان سوپرایزی برای طرفداران باشد اما به نظر نمی‌آید که راکستار بازی خود را همزمان با عنوان Cyberpunk 2077 در یک روز منتشر کند زیرا عنوان Cyberpunk 2077 یکی از بزرگترین عناوین مورد انتظار یک دهه اخیر است و می‌تواند باعث ضرر شرکت راکستار بشود. البته ممکن است راکستار نگران این باشد که با انتشار بازی Cyberpunk 2077، فروش سری بازی‌های GTA تحت تاثیر آن قرار بگیرد و بنابراین می‌خواهد با انتشار عنوان Red dead redemption ریمستر، فروش بازی Cyberpunk 2077 را تحت تأثیر قرار دهد و از افزایش خریداران آن در روزهای اولیه جلوگیری کند.
در حال حاضر به این خبر باید به چشم یک شایعه نگاه کرد. هیچ یک از شرکت‌های آمازون و راکستار تاکنون در رابطه با این موضوع اظهار نظری نکرده‌اند. بنابراین فعلا نمی‌شود در رابطه با این خبر قضاوتی انجام داد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)