خانهاخبار
گوشی سامسونگ Galaxy Fold z Lite در راه است

گوشی سامسونگ Galaxy Fold z Lite در راه است

هنوز در رابطه با آینده گوشی‌های انعطاف پذیری نمی‌توان چیز زیادی گفت اما در مورد یک چیز می‌توان یقین داشت و آن مربوط به قیمت بسیار بالای این گوشی‌ها می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۸

هنوز در رابطه با آینده گوشی‌های انعطاف پذیری نمی‌توان چیز زیادی گفت اما در مورد یک چیز می‌توان یقین داشت و آن مربوط به قیمت بسیار بالای این گوشی‌ها می‌شود. مدتی پیش اخبار به دست رسید که نشان می‌داد سامسونگ در حال کار بر روی galaxy Fold z Lite است که قیمت آن از گوشی Galaxy Fold Z 2 کمتر است. اما اکنون اخبار به دست رسیده که این پروژه به زودی به وقوع می‌پیوندد.
این اطلاعات توسط فردی به نام رز یانگ منتشر شده است. این شخص مدت‌هاست که در زمینه گوشی‌های قابل انعطاف فعالیت می‌کند و اطلاعات او معمولا از صحت خوبی برخوردار هستند. اخیرا این شخص مطلع شده که سامسونگ در حال توسعه گوشی انعطاف پذیری است که قیمتی کمتری نسبت به Galaxy Fold Z 2 دارد و این گوشی می‌تواند Galaxy Fold Z lite مورد انتظار باشد. نکته قابل توجه این است که گوشی Galaxy Fold Z lite از همان شیشه بسیار باریکی که در گوشی galaxy fold Z 2 به کار رفته، استفاده خواهد کرد. 
این موضوع برخلاف شایعه‌های قبلی است زیرا انتظار می‌رفت که گوشی galaxy Fold Z lite همانند Galaxy Fold Z سری اول از پلاستیک استفاده کند تا هزینه‌های ساخت آن به حداقل برسد.

اگر گوشی galaxy Fold Z lite به صورت رسمی تولید گردد و در بازار عرضه شود؛ می‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که فروش آن به مراتب از Galaxy Fold Z 2 بیشتر خواهد بود. البته در حال حاضر نمی‌توان چیز زیادی گفت و باید منتظر بمانیم تا روزی که بتوانیم این گوشی را از نزدیک لمس کنیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)