خانهاخبار
آیا لوازم خانگی وستینگهاوس خوب هستند؟

آیا لوازم خانگی وستینگهاوس خوب هستند؟

وستینگ هاوس را می‌توان یکی از برندهایی که در صنعت برق پیشگام است، در نظر گرفت. این برند پس از آنکه یک قرن فعالیت در این زمینه مجبور به تجزیه شد و بخش‌های گوناگونی از تجزیه این برند شکل گرفت و امروزه تحت مدیریت برندهای دیگر در آمده است.
۱۳۹۹/۸/۲۹

جورج وستینگ هاوس بنیانگذار شرکت این برند در قرن 19 و همچنین یکی از کارآفرینان که در زمینه صنعت برق مشغول به فعالیت است، محسوب می‌شود. بنایی که جورج وستینگ هاوس در قرن 19 آن را بنا نهاد، پس از یک قرن فعالیت نتوانست ادامه دهد و به بخش‌های گوناگون تجزیه شد و امروزه هر یک از این بخش‌ها به مالکیت یک برند دیگر در آمده است. یکی از مهمترین اتفاق‌هایی که برای برند وستینگ هاوس پیش آمده را می‌توان خرید شبکه تلویزیونی CBS در نظر گرفت؛ به طوری که پس از این اتفاق، برند وستینگ هاوس در رسانه نیز به معروفیت رسید.

برند وستینگ هاوس در زمینه تولید لوازم خانگی نیز اقداماتی را انجام داد. این برند امروزه به مشغول به فعالیت نیست، ولی شما می‌توانید از محصولاتی که از پیش به جا مانده است استفاده کنید و نگرانی از بابت کیفیت آن‌ها نداشته باشید، چرا که این برند از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در ساخت لوازم مورد نظر خود استفاده کرده است. علاوه بر لوازم خانگی وستینگ هاوس، محصولات هوشمند دیگری نیز توسط این کمپانی وارد بازار شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

image

 

هیتر برقی وستینگ هاوس مدل NSB200A7

یکی از لوازمی که توسط این برند طراحی شده است را می‌توان هیتر برقی دانست. این دستگاه ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و سبب شده بسیاری از کاربران آن را به عنوان یک دستگاه هیتر به دیگر دستگاه‌ها ترجیح می‌دهند. از مشخصات این دستگاه باید به مواردی چون پوشش دهی منطقه مورد استفاده حداقل تا 5 متر، قابلیت تنظیم دما، ترموستات ایمن، دستگیره قابل حمال، فعالیت و کارکرد بدون نیاز به المنت و مسائلی از این دست اشاره کرد. از معایب و مواردی که نقص این دستگاه محسوب می‌شوند، می‌توان به عدم سیستم قطع خودکار و سیستم انجماد اشاره کرد. تمامی این موارد سبب شده است دستگاه هیتر وستینگ هاوس به عنوان یک دستگاه کاربردی شناخته شود.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه هیتر می‌توان به ابعاد و وزن مناسبی که این دستگاه دارد، اشاره کرد. ابعاد این دستگاه 250 × 240 × 130 میلی متر در نظر گرفته شده و وزن 1 کیلوگرمی آن نیز کمک می‌کند تا شما از این دستگاه به راحتی در هر محیطی که می‌خواهید استفاده کنید. شما می‌توانید این وسیله را بر روی زمین و یا روی میز قرار دهید و از آن استفاده‌ی لازم را ببرید. این دستگاه از کیفیت مناسبی برخوردار است و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.  

مقاله های مرتبط: نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس

image

 

یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس مدل FGHS2631PP

از دیگر لوازم خانگی وستینگ هاوس می‌توان به یخچال ساید بای ساید نیز اشاره کرد. یکی از مدل‌هایی که در این زمینه طراحی شده مدل FGHS2631PP است. این یخچال ویژگی و مزیت‌های گوناگونی دارد. برای مثال می‌توان به مواردی چون درجه مصرف انرژی A آن اشاره داشت؛ همچنین موارد دیگری چون بدون برفک بودن فریزر، یخساز خودکار و قفل کودک نیز در این دستگاه دیده می‌شود.

یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس مدل FGHS2631PP فضای مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یخچال این دستگاه 4 طبقه در بدنه و 5 طبقه در درب دارد، در کنار طبقات شما 3 کشو نیز در این یخچال مشاهده می‌کنید. فریزر نیز از دو کشو و دو طبقه جادار تشکیل شده و به شما اجازه می‌دهد که به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. در کل می‌توان گنجایشی که برای این مدل از یخچال در نظر گرفته شده را 26 فوت که یک گنجایش مناسب است، دانست.

همانطور که مطالعه کردید تا به اینجا دو مورد از لوازم خانگی وستینگ هاوس را برای شما معرفی کردیم و هر دو این لوازم از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توان گفت این برند یک برند مناسب برای خرید لوازم خانگی محسوب می‌شود و شما می‌توانید برای محیط خانه خود از لوازم این برند استفاده کنید.

تعمیرات لوازم خانگی وستینگ هاوس

وستینگ هاوس یکی از برندهای با کیفیت و مطلوب محسوب می‌شود که قطعات به کار برده شده در آن از میان بهترین قطعات انتخاب شده است؛ بنابراین می‌توان گفت لوازم خانگی وستینگ هاوس دیرتر از سایر لوازم خانگی دچار مشکل می‌شوند و اگر مشکلی برای آن‌ها نیز پیش بیاید، شما می‌توانید به راحتی در جهت تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. همانطور که مطالعه کردید، لوازم این برند از تمامی جهات یک انتخاب مناسب محسوب می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری و استفاده کنید.

وستینگهاوس از آن جمله برند هایی است که در ایران به صورت رسمی نمایندگی ندارند و برای تعمیر لوازم خانگی خود باید به دنبال متخصصان حرفه ای باشید. به صورت کلی محصولات این برند خیلی دیر نیاز به تعمیرات پیدا می کنند اما به هر حال اگر مثلا نیاز به تعمیر یخچال وستینگهاوس خود داشته باشید می توانید به کارشناسان حرفه ای ما با شماره 02122225007 تماس حاصل نمایید.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)