خانهاخبار
چه برندهایی زودتر از بقیه از اسنپدراگون 875 استفاده خواهند کرد؟

چه برندهایی زودتر از بقیه از اسنپدراگون 875 استفاده خواهند کرد؟

افشاگر معروف چینی با انتشار گزارش تازه‌ای به ارائه فهرست شرکت‌هایی پرداخته که اولین محصولات مجهز به اسنپدراگون 875 را راهی بازار چین می‌کنند.
۱۳۹۹/۹/۱

کوآلکام احتمالا در هفته اول ماه دسامبر از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی می‌کند. حالا افشاگر چینی شبکه اجتماعی ویبو از اولین سری محصولاتی خبر داده که قرار است با این تراشه راهی بازار چین شوند. طبق اعلام اکانت افشاگر Digital Chat Station، آنر محصولی با اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی نخواهد کرد. این شرکت پس از جدایی از هوآوی با چالش‌های زیادی در زمینه فروش، خدمات نرم‌افزار و سایر جنبه‌های فعالیت خود مواجه است که اول باید آن‌ها را برطرف سازد.

با این حساب، اولین گروه از گوشی‌هایی که با اسنپدراگون ۸۷۵ راهی بازار چین می‌شوند از قرار زیر است:

  • شیائومی به اضافه ردمی و بلک شارک
  • ویوو به اضافه iQOO
  • هولدینگ Oujia شامل اوپو، ریلمی و وان پلاس

از میان محصولات این برندها در حال حاضر شایعاتی پیرامون برخی از آن‌ها وجود دارد. برای مثال، شیائومی احتمالا اسنپدراگون ۸۷۵ را روی پرچمداران سری Mi 11 عرضه می‌کند. این شرکت مشابه پارسال می‌تواند به اولین برندی تبدیل شود که از چیپست پرچمدار کوآلکام استفاده خواهد کرد. با این حال، شرکت‌هایی مثل ویوو، iQOO، ریلمی و اوپو هم بیکار نخواهند نشست.

منبع گزارش می‌گوید شرکت‌هایی که نتوانند در زمان عرضه اسنپدراگون ۸۷۵ موبایل خود را معرفی کنند، این کار را به ماه ژانویه موکول خواهند کرد. سری اوپو رینو ۵ که اخیرا در اخبار حاضر شده احتمالا از چیپست دیمنسیتی +۱۰۰۰ استفاده می‌کند ولی انتظار داریم که سری اوپو Find X3 با پرچمدار کوآلکام عرضه شود. با این حال، محصولات سری وان پلاس ۹ احتمالا تا اواسط ماه مارس وارد بازار نخواهند شد.

در هر صورت، اگر بخواهیم ترتیبی را بین این برندها قائل شویم باید آن‌ها را به‌شکل شیائومی، ویوو و اوپو مرتب کنیم. ویوو معمولا پرچمداران خود در حوالی ماه فوریه تا مه معرفی می‌کند، ولی اطلاعات کمتری از ریلمی، iQOO، بلک شارک و ردمی در دسترس است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)