خانهاخبار
گوگل مپس تعداد مبتلایان به کوید-19 در یک منطقه را نمایش می‌دهد

گوگل مپس تعداد مبتلایان به کوید-19 در یک منطقه را نمایش می‌دهد

به‌زودی شاهد عرضه دو ویژگی جدید برای گوگل مپس خواهیم بود
۱۳۹۹/۸/۲۹

 

 

 

ازآنجاکه با پیشامد هر تعطیلی افراد قصد سفر می‌کنند اهمیت بسیار بالایی دارد تا به دلیل همه‌گیری کوروناویروس هشدارها را جدی گرفته و موقعیت مکانی که قصد سفر بدانجا را دارید بررسی کنید.

Google Maps برای کمک به شما در این زمینه در حال عرضه اطلاعات جدیدی درباره COVID-19 در مناطق خاص است. حال این اپلیکیشن تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها و همچنین یک نمودار 7 روزه جهت نشان دادن افزایشی یا کاهشی بودن موارد را به نمایش می‌گذارد. همچنین شما قادر خواهید بود به نکات امنیتی محلی، محدودیت‌ها و اطلاعات مربوط به مراکز آزمایش دسترسی داشته باشید.

image

 

این اتفاق می‌تواند در تصمیم‌گیری شما جهت کنسل کردن سفر یا به تعویق انداختن آن کمک کند. در ماه آگوست نیز یک فیچر دیگر منتشر شد که به کمک آن می‌توان هتل‌هایی که در دوران پاندمی کنسلی رایگان دارند را بیابیم. کمی بعد در ماه سپتامبر گوگل لایه COVID-19 در مپس را رونمایی کرد تا به مردم در شناسایی مناطق آلوده کمک کند.

Google Maps درحال‌توسعه جهانی یک ویژگی دیگر نیز هست که به سبب آن شلوغی مسیر حمل‌ونقل عمومی را به نمایش می‌گذارد. اطلاعاتی که بر اساس ورودی‌های لحظه‌ای از کاربران اپ که سوار قطار یا اتوبوس هستند به دست خواهند آمد. یک کمک خاص تا از سوارشدن به یک وسیله حمل‌ونقل عمومی اجتناب کنید و گزینه دیگری را انتخاب کنید تا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

image

 

در هفته‌های آینده هر دوی این ویژگی‌ها برای کاربران جهانی اندروید و iOS عرضه خواهند شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)