خانهاخبار
محبوب‌ترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های بعدی OnePlus اضافه خواهند شد

محبوب‌ترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های بعدی OnePlus اضافه خواهند شد

در جوامع طرفداری OnePlus ایده‌هایی منتشرشده‌اند که می‌توانند به بهتر شدن سیستم‌عامل اکسیژن نیز کمک کنند.
۱۳۹۹/۸/۲۹

وان‌پلاس در ماه سپتامبر از IDEAS 2.0 رونمایی کرد تا پیشنهاد‌های کاربران خود را جمع‌آوری کند. دراین‌بین 7 ایده موردپذیرش قرارگرفته‌اند. البته مشخص نیست این ایده‌ها چه زمانی برای سیستم‌عامل اکسیژن عرضه می‌شوند اما شکی نیست که تیم وان‌پلاس در حال کار بر روی آن‌ها است تا وارد بازی شوند.

اوایل امسال وان‌پلاس برنامه IDEAS را منتشر کرد تا بدین‌وسیله بتواند پیشنهاد‌هایی را برای افزودن به اکسیژن جمع‌آوری کند. این برنامه بسیار موفق ظاهر شد به‌طوری‌که وان‌پلاس اعلام کرده بیش از 5000 نفر در آن عضو شده‌اند و ده‌ها هزار موضوع در آن به بحث گذاشته‌شده‌اند. چنانکه پیش‌تر گفتیم وان‌پلاس در ماه سپتامبر IDEAS 2.0 را عرضه کرد که تا 6 نوامبر به گردآوری پیشنهاد‌های کاربران خود مشغول بود و در ادامه خواهیم دید که کدام‌یک از ایده‌ها مورد تائید کمپانی قرارگرفته‌اند:

حجم صدای جداگانه برای هر اپلیکیشن و پلی‌بک دو رسانه:

این ایده که به‌خودی‌خود واضح است به هر اپ اجازه می‌دهد تا تنظیمات خاص حجم صدای خود را داشته باشد. این فیچر همچنین می‌تواند از هر صدای دیگری مانند تماس تلفنی که باعث متوقف شدن مدیای در حال پخش می‌شود جلوگیری کند. به عبارت ساده‌تر کاربران این اجازه را خواهند داشت هر اپلیکیشنی که بخواهد موسیقی در حال پخش آن‌ها را متوقف کند بپذیرند و یا آن را رد کنند.

اسکرین‌شات محدود:

با این ویژگی کاربران می‌توانند با گرفتن اسکرین‌شات بخش خاصی از آن را انتخاب و ذخیره کنند. کاربری بی‌نظیر مخصوصاً هنگام اسکرین‌شات از صفحات رسانه‌های اجتماعی که تنها قسمت خاصی از تصویر در کانون توجه قرار دارد.

شخصی‌سازی Lock Screen:

آزادی بیشتر کاربران در عملکرد و نمایش Lock Screenهایشان با ساعت‌ها، میان‌برها و حتی اطلاعات آب‌وهوایی گوناگون را فراهم می‌کند.

انتقال بی‌سیم فایل از PC به گوشی OnePlus شما و بالعکس:

قابلیت به اشتراک‌گذاری یک فایل از لپ‌تاپ به OnePlus تنها با یک کلیک. فیچری با عملکرد مشابه AirDrop که کاربرانش می‌توانند با استفاده از آن اطلاعات بین دستگاه‌های اپل را انتقال دهند.

افزودن شمارشگر FPS به فضای بازی:

یک ویژگی جذاب که به کاربران را قادر می‌سازد عملکرد بازی کردن خود را ره‌گیری کنند. تعداد روزافزونی از اسمارت‌فون‌ها مجهز به نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا می‌شوند که می‌توان دید بازی‌ها چگونه از این فیچر نهایت بهره را می‌برند.

حالت تیره برای مشکی بودن نه خاکستری بودن یا گزینه‌ای برای هر دو:

امروز حالت تیره به یک تقاضای رو به افزایش تبدیل‌شده است چراکه اپلیکیشن‌های بیشتر و بیشتری در حال تطبیق با آن هستند. یک سال از تنظیمات اندروید برای حالت تیره می‌گذرد و حال کاربران وان‌پلاس می‌خواهند با تون‌های کاملاً مشکی‌رنگ بجای خاکستری آن را دریافت کنند تا اِلِمان‌های رابط کاربری را دستخوش تغییر کند.

رژیم انرژی ! ذخیره نیرو برای روز مبادا

نسخه بسیار جدی‌تر Battery Saver که فیچرها و سرویس‌ها را محدود می‌کند و کاربر تنها می‌تواند با گوشی تماس بگیرد یا پیام ارسال کند. برخی اسمارت‌فون‌های جدید مانند دیوایس‌های ال‌جی و سامسونگ از این فیچر برخوردار هستند.

image

 

تمامی ویژگی‌هایی برگزیده بسیار کارآمد هستند و به‌کارگیری آن‌ها توسط وان‌پلاس بسیار جذاب خواهد بود البته برخی از آن‌ها در گوشی‌های اندرویدی بالارده امسال یافت می‌شوند. حال که این ایده‌ها تائید شده‌اند موضوع زمان اهمیت دارد که چه زمانی قادر خواهیم بود این فیچرها را در نسخه آتی OxygenOS تجربه کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)