خانهاخبار
تقاضا برای قطعات سخت‌افزاری آیفون 12 پرو بیشتر از آیفون 11 است!

تقاضا برای قطعات سخت‌افزاری آیفون 12 پرو بیشتر از آیفون 11 است!

تأمین کنندگان قطعات این روزها بسیار سرشان شلوغ است.
۱۳۹۹/۸/۲۹

دیجی تایمز در گزارشی جدید مدعی شده است که تقاضای کمپانی اپل برای قطعات سخت‌افزاری آیفون 12 پرو از میزان درخواست شده برای آیفون 11 هم فراتر رفته است. متن کامل گزارش دیجی تایمز به صورت زیر است:

تقاضا برای قطعات سخت‌افزاری سری آیفون 12 همچنان رو به افزایش است. سفارشات برای VCM یا موتور سیم‌پیچ صدا آیفون 12 پرو و آیفون 2 پرو مکس تا پایان سال 2020 به قدری زیاد است که تأمین کنندگان با حداکثر توان خود، در حال کار بوده و مشغول تأمین خواسته‌های کمپانی اپل هستند.

در این گزارش همچنین آمده است که دو شرکت تأمین کننده ژاپنی با نام‌های Alps و Mitsumi که مسئولیت تولید قطعات VCM برای خانواده آیفون 12 را بر عهده دارند، سخت مشغول این موضوع هستند و کمپانی‌های تایوانی نیز از سمت دیگر، با حداکثر توان خود در حال رسیدگی به سفارشات تأمین قطعات سخت‌افزاری به سر می‌برند.

دیجی تایمز همچنین مدعی شده است که تقاضا برای تولید آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به قدری زیاد است که از انتظارات کوپرتینویی‌ها نیز فراتر رفته و شرکت‌های تأمین کننده را با دردسر مواجه کرده است.

image

 

بد نیست بدانید طبق پیش بینی‌ها، بنا بر این بود که آيفون 12 پرو مکس در تاریخ سیزدهم نوامبر همزمان با آيفون 12 مینی عرضه شود. اما تاریخ ارسال آن‌ها به درب منزل خریداران، به دلیل مشکلات به وجود آمده به ماه اکتبر موکول شده است.

دیجی تایمز معتقد است که فروش بالای خانواده آیفون 12 احتمالا باعث خواهد شد که اپل در سال 2021، سهم بالایی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و افراد بیشتری، امکان استفاده از تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را داشته باشند.

شرکت‌های تأمین کننده قطعات سخت‌افزاری آیفون‌های جدید مطمئنا در سه ماهه چهارم سال جاری و سه ماهه اول سال آینده میلادی، با افزایش سهام زیادی روبرو خواهند شد که از جمله آن‌ها، می‌توان به دو کمپانی Zhen Ding Technology و Compeq Manufacturing اشاره کرد.

تمامی این موارد، حکایت از فروش شگفت انگیز خانواده آيفون 12 دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آمار و ارقام اعلام شده از سوی کوپرتینویی‌ها، تا چه اندازه ما و اصحاب رسانه را شگفت زده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجتبی

۱۳۹۹/۸/۲۹
اکتبر که قبل از نوامبره و بیست روز پیش تموم شده.... امروز نوزدهم نوامبره.... پس چی نوشتین که به اکتبر موکول شده؟ نکنه منظورتون دسامبره؟