خانهاخبار
شرکت HMD در ماه بعدی حداقل یک گوشی 5G معرفی خواهد کرد

شرکت HMD در ماه بعدی حداقل یک گوشی 5G معرفی خواهد کرد

Noneانتظار می‌رفت که شرکت HMD Global در این ماه مراسمی به منظور معرفی گوشی مورد انتظار Nokia 9.3 Pureview برگزار کند و در کنار آن به رونمایی از دو گوشی میان رده Nokia 6.3 و Nokia 7.3 5G بپردازد، اما به نظر می‌رسد رونمایی از این محصولات باری دیگر به تعویق افتاده است.
۱۳۹۹/۸/۲۹

انتظار می‌رفت که شرکت HMD Global در این ماه مراسمی به منظور معرفی گوشی مورد انتظار Nokia 9.3 Pureview برگزار کند و در کنار آن به رونمایی از دو گوشی میان رده Nokia 6.3 و Nokia 7.3 5G بپردازد، اما به نظر می‌رسد رونمایی از این محصولات باری دیگر به تعویق افتاده است.
بنابر گزارشی که هم‌اکنون در فضای اینترنت در حال پخش است، گوشی Nokia 7.3 در ماه آتی به بازار خواهد آمد. این دیوایس بنابر گزارش‌های متعدد، از پردازنده اسنپدراگون 690 بهره خواهد برد و در بخش دوربین از نوع چهارگانه خواهد بود که لنز اصلی وضوحی ۴۸ مگاپیکسلی دارد و ساخته شرکت زیمنس خواهد بود.
هرچند در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دو گوشی Nokia 9.3 pureview و Nokia 6.3 در دست نیست اما انتظار می‌رود این دو گوشی تا قبل از پایان سال میلادی معرفی گردند.
گوشی Nokia 9.3 pureview قرار است پرچمدار جدید این کمپانی باشد و از این رو برای به چالش کشیدن رقبای خود از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد. شایعه شده که صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED خواهد بود و رفرش ریت آن ۱۲۰ هرتز است و اسنکر اثر انگشت در درون این نمایشگر جای گرفته است. لنز اصلی دوربین پنجگانه این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل وضوح دارد و توسط شرکت آلمانی زایس ساخته شده است. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۴۵۰۰ میلی آمپر است.

image


به نظر می‌رسد گوشی Nokia 6.3 برای بازارهایی درنظر گرفته شده که در آن تکنولوژی 5G هنوز در دسترس نیست بنابراین این گوشی از چیپست سری ۶۰۰ اسنپدراگون استفاده خواهد کرد که احتمالا بین یکی از دو تراشه 675 و 670 خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی ۶.۲ اینچ است و وضوح FHD+ برای آن اعمال شده است. دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با این محصول است.
بنابر گزارش‌های متعدد، شرکت HMD Global در حال تولید پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود است که به احتمال بسیار Nokia 10 pureview نام خواهد گرفت. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 875 بهره خواهد برد و صحفه نمایش آن از شیشه سافایر ساخته خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)