خانهاخبار
خرید و فروش تتر با بهترین قیمت

خرید و فروش تتر با بهترین قیمت

ارز دیجیتال تتر یک ارز ترکیبی بوده که ارزش آن وابسته به ارز های فیات می باشد، یعنی قیمت این رمز ارز برابر با قیمت دلار و یورو می باشد، تتر دارای دو توکن به نام ها USDT و EURT بوده که ارزش آن ها به ترتیب برابر با 1 دلار آمریکا و 1 یورو می باشد.
۱۳۹۹/۸/۲۸

خرید و فروش تتر با بهترین قیمت

ارز دیجیتال تتر یک ارز ترکیبی بوده که ارزش آن وابسته به ارز های فیات می باشد، یعنی قیمت این رمز ارز برابر با قیمت دلار و یورو می باشد، تتر دارای دو توکن به نام ها USDT و EURT بوده که ارزش آن ها به ترتیب برابر با 1 دلار آمریکا و 1 یورو می باشد.

image

تتر چیست؟

همانطور که گفته شد ارزش این ارز دیجیتال برابر با 1 دلار است، اما نکته جالب توجه در رابطه با تتر ثابت بودن همیشگی قیمت آن محسوب می شود، به این صورت که هر 1 تتر توسط 1 دلار یا 1 یورو (با توجه به نوع توکن) پشتیبانی شده و نوسان به قدری کم است که می توان از آن چشم پوشی کرد، به همین دلیل تتر را در دسته استیبل کوین قرار می دهند.

درست است که قیمت دلاری تتر ثابت می باشد، اما نوسان قیمت آن در ایران به قیمت دلار نیز وابسته است، در واقع شما با خرید تتر، به نوعی دلار دیجیتال خریده اید و اگر قیمت دلار بالا برود شما سود می کنید، لازم به ذکر از است معادل دلاری یا یورویی این رمز ارز در حساب های بانکی نگهداری شده که در واقع پشتوانه تتر می باشد.

کاربران برای خرید و فروش تتر می توانند به وب سایت تتر ایران مراجعه کنند، تتر ایران انواع رمز ها را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد عرضه کرده و امنیت خرید و فروش شما را تامین می کند.

نگهداری از تتر

برای نگهداری از ارز دیجیتال به یک کیف پول مناسب نیاز دارید، امروزه کیف پول ها در انواع مختلفی وجود دارند اما در رابطه با تتر باید به یک نکته توجه کنید، اکثر ارز های دیجیتال در زمان انتقال شامل کارمزد می شوند و تتر هم از این قاعده مستثنی نیست اما یک راه حل وجود دارد، انتقال و دریافت تتر در دو شبکه TRC20 و ERC20 ممکن است، اکثر کیف پول ها تتر را در شبکه ERC20 انتقال می دهند که شامل کارمزد می شود، اما چندین کیف پول نیز وجود دارد که از TRC20 پشتیبانی کرده و کاربران می توانند با استفاده از آن بدون نیاز به پرداخت کارمزد، تتر های خود را انتقال دهند.

از انواع این کیف پول های می توان به بایننس و کیف پول تراست والت اشاره کرد، این دو کیف پول از معروف ترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال هستند که از شبکه TRC20 پشتیبانی کرده و امکان دریافت و ارسال انواع رمز ارز ها در آن وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)