خانهاخبار
اپل آیفون‌های تاشو را برای فاکسکان ارسال کرده است

اپل آیفون‌های تاشو را برای فاکسکان ارسال کرده است

براساس گزارش یک منبع چینی، اپل آیفون‌های تاشو را برای آزمایش‌های بیشتر به فاکسکان ارسال کرده است
۱۳۹۹/۸/۲۸

یک منبع چینی ادعا کرده که اپل آیفون‌های تاشو را برای کارخانه‌ی فاکسکان در چین؛ جایی که آیفون‌های اپل مونتاژ می‌شوند، ارسال کرده است تا مورد آزمایش و بررسی‌های بیشتری قرار گیرد. هم‌چنین ادعا کرده که تاریخ رونمایی از این محصول برای سپتامبر ۲۰۲۲ تنظیم شده است.

با استناد به زنجیره‌ی تامین محصولات اپل، اخبار حاکی از آن است که این آزمایش شامل ارزیابی استفاده از پنل اولد یا فناوری نمایشگر Micro-LED است چراکه انتخاب هرکدام، روش مونتاژ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها از فاکسکان خواسته‌اند تا لولا یا قسمت تاشو را با بیش از صدهزار بار باز و بسته شدن آزمایش کند.این گزارش خاطرنشان می‌کند که آزمایش‌های مشابه برای لپ‌تاپ‌های معمولی نیاز به باز و بسته شدن بین ۲۰ تا ۳۰ هزاربار دارد. دراین گزارش هیچ اطلاعات اضافه‌ای در مورد طراحی دستگاه تاشو ارائه نشده است، اما بیان شده که صفحه نمایش این دستگاه را سامسونگ تامین می‌کند.

image

این شایعات به طور بالقوه سفارش صفحه نمایش تاشو به شرکت کره‌ای توسط اپل را تایید می‌کند. طبق گفته‌ی جان پراسر، اهالی کوپرتینو در حال کار روی نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون تاشو هستند که دارای دو صفحه نمایش جداگانه است که به جای یک نمایشگر واحد مانند گلکسی فولد، با یک لولا به هم متصل می‌شوند. هم‌چنین پراسر می‌گوید که این آیفون تاشو دارای لبه‌های گرد و از فولاد ضد نگ به مانند آیفون ۱۱ بهره می‌برد و در ضمن هیچ ناچ یا بریدگی صفحه نمایش در آن وجود ندارد. اما برای فیس آیدی یک قسمت کوچکی تعبیه شده است.

شایعات مربوط به کارکردن اپل روی آیفون تاشو به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد که تعداد زیادی حق ثبت اختراع برای آیفون تاشو وجود دارد، از جمله دستگاهی با دو نمایشگر جداگانه که می‌تواند جمع شود و یک دستگاه قابل خم شدن با لولا را ایجاد می‌کند. گفته شده که شایعات آیفون تاشو هیچ برهانی برای ارائه چنین دستگاهی به بازار نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)