خانهاخبار
نتایج بنچمارک مک بوک پرو 13 اینچی جدید مشخص شد

نتایج بنچمارک مک بوک پرو 13 اینچی جدید مشخص شد

همزمان با عرضه مک‌های جدید، شاهد مشخص شدن نتایج بنچمارک آن‌ها هستیم.
۱۳۹۹/۸/۲۸

محصولات جدید اپل که به پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 مجهز هستند، مدت زمان زیادی را در صف انتشار به سر نبردند. سه شنبه هفته گذشته، مک‌های جدید به صورت رسمی در رویدادی آنلاین و مجازی به دنیای تکنولوژی معرفی شدند و اولین محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک بودند که به پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 مجهز بودند. یکی از اعضای این محصولات با نام مک بوک پرو 13 اینچی حالا به دستان خریداران رسیده است و شاهد ارائه نتایج بنچمارک این محصولات در رسانه‌های خبری هستیم.

image

 

شخصی با نام کاربری @mnloona48_ در شبکه اجتماعی توییتر، تصویری از بنچمارک مک بوک پرو 13 اینچی را به نمایش گذاشته است که آن را در این قسمت مشاهده می‌کنید:

image

 

به این ترتیب شما می‌توانید آن را با پردازنده i7-1068NG7 اینتل که روی مک بوک پرو 13 اینچی Mid-2020 قرار گرفت یا سایر چیپست‌ها از نظر امتیاز به دست آمده مقایسه کنید.

پس از آن، او به سراغ Geekbench 5 رفت که در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 1745 و 7308 توسط پردازنده اختصاصی M1 اپل به دست آمد.

از آن جا که رفته رفته این محصول به دست کاربران و خریداران می‌رسد، لذا در آینده نزدیک مطمئنا شاهد انتشار تصاویر بیشتر از بنچمارک مک بوک پرو 13 اینچی خواهیم بود. این محصول در حال حاضر با قیمت پایه 1299 دلاری برای دستگاهی با هشت گیگابایت رم همراه است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین از وب سایت اپل خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)