خانهاخبار
مانیتور هوشمند سامسونگ با پلتفرم تایزن معرفی شد

مانیتور هوشمند سامسونگ با پلتفرم تایزن معرفی شد

سامسونگ از مانیتوری جدید مجهز به سیستم عامل تایزن رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۸

کمپانی سامسونگ روز گذشته، از مانیتور هوشمند جدیدی پرده برداری کرد که یادگیری، خوش گذرانی و کارهای شما را به سبکی جدید به نمایش می‌‌گذارد. مانند تلویزیون‌های هوشمند، این مانیتور نیز به سیستم عامل تایزن مجهز بوده و درگاه‌های ورودی متعددی برای اتصال به گوشی هوشمند یا کامپوترها را با خود به همراه دارد.

قابلیت‌های برگرفته شده از تلویزیون‌های هوشمند:

  • امکان اتصال گوشی‌های هوشمند از طریق Tap View، App Casting یا AirPlay 2 اپل و همچنین امکان اتصال مانیتور به گوشی‌های سامسونگ به وسیله Samsung DeX
  • به کمک مودم وای فای داخلی، اپلیکیشن‌های پلتفرم Microsoft Office 365 بدون نیاز به کامپیوتر، قابل اجرا بوده و کاربران می‌توان اسناد مورد نیاز خود را از این طریق ویرایش کرده یا آن‌ها را در فضاهای ابری به صورت مستقیم توسط مانیتور ذخیره کنند.
  • به کمک قابلیت Remote Access، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت مستقیم به کامپیوتر خانگی یا لپتاپ محل کار دسترسی داشته و بدون نیاز به حضور در آن محل، کارهای خود را پیگیری کنند.
  • درگاه USB-C اجازه انتقال اطلاعات، اتصال به نمایشگری دیگر یا شارژ شدن (با قدرت 65 وات) را به شما می‌دهد.
  • درگاه‌های متعدد USB و پشتیبانی از Bluetooth 4.2 از دیگر راه‌های ارتباطی به حساب می‌آید و این مانیتور همچنین به دو اسپیکر نیز مجهز است.
  • اپ استور این مانیتور همچنین به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کامپیوتر، به سایت‌هایی مانند نتفلیکس، HBO و یوتیوب دسترسی داشته و محتوای آن‌ها را به صورت زنده تماشا کنید.
  • محتوای نمایش داده شده روی مانیتور از طریق کنترل نیز قابل تعامل خواهد بود. همچنین به لطف همگام سازی با بیکسبی، امکان اجرای کارهای مختلف به کمک فرامین صوتی نیز فراهم شده است.
  • قابلیت Adaptive Picture این امکان را به شما می‌دهد تا در هر شرایطی، بهترین تصویر ممکن در اختیار شما قرار گیرد. این تکنولوژی به صورت خودکار، میزان نور و دمای رنگ‌ها را با توجه به محیطی که در آن قرار گرفته، تنظیم می‌کند.

image

 

مانیتور هوشمند سامسونگ در دو سایز مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل M7 با نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن UHD و در مقابل مدل M5 با سایزهای 27 و 32 اینچی با رزولوشن FHD همراه خواهد بود. این دو مانیتور در حال حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا و چین به فروش می‌رسد و از اواخر ماه نوامبر، به صورت جهانی در مارکت‌های بین المللی در دسترس خواهد بود.

مشخصات کامل دو مانیتور یاد شده به صورت زیر اعلام شده است:

image


image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)