خانهاخبار
کاربران بازی‌های assassin's creed Valhalla و Watch dogs خبر از عدم دسترسی به سیوهای خود دادند

کاربران بازی‌های assassin's creed Valhalla و Watch dogs خبر از عدم دسترسی به سیوهای خود دادند

کاربران اولیه بازی‌های Assassin's creed Valhalla و watch Dogs legions در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل طاقت فرسایی هستند.
۱۳۹۹/۸/۲۷

کاربران اولیه بازی‌های Assassin's creed Valhalla و watch Dogs legions در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل طاقت فرسایی هستند. کاربران بسیاری در فروم یوبیسافت و Reddit گزارش داده‌اند که به صورت مکرر مشکلاتی هنگام دسترسی به سیوهای خود در این دو عنوان بزرگ داشته‌اند. این خطا به این صورت نمایش داده می‌شود که کاربران در هنگام بارگذاری بازی با خطای داده‌ها خراب هستند، مواجه می‌شوند و این مورد باعث می‌شود اکثر پیشرفت‌هایی که در طول داستان بازی داشته‌اید از دست برود. این مشکل تنها مربوط به یک پلتفرم نیست بلکه این مورد هم در ایکس باکس و هم در پلی استیشن مشاهده شده و در نسخه کامپیوتری نیز اینچنین مواردی به گوش می‌رسد.
بنابر حدس اکثر کاربران، هسته این مشکل می‌تواند از سیوهای ابری یوبیسافت نشأت بگیرد هرچند برخی دیگر از کاربران در فروم گیم اسپات به این فرضیه با تردید نگاه می‌کنند.

image

این مشکل از چند روز پیش نمایان شد اما هنوز در رابطه با گستردگی آن اطلاعاتی در دسترس نیست. این باگ دردسر بسیاری برای کسانی که با آن مواجه شده‌اند، به بار آورده است زیرا در صورتی که کاربر با این مورد مواجه شود،  انگیزه او را برای انجام مجدد مراحل کاهش می‌یابد. این بار اولی نیست که عناوین یوبیسافت در زمان عرضه با مشکلاتی همراه هستند و این می‌تواند برای این کمپانی بزرگ بازیسازی مشکل ساز بشود و باید در نظر داشت که دو عنوان assassin's creed Valhalla و watch dogs legions جزو بازی‌های مورد انتظار و اصلی دو کنسول پلی استیشن ۵ و Xbox series X محسوب می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)