خانهاخبار
آپدیت جدید نرم‌افزار توییتر برای مک عرضه شد

آپدیت جدید نرم‌افزار توییتر برای مک عرضه شد

نرم افزار توییتر برای سیستم عامل مک با بروزرسانی همراه شد.
۱۳۹۹/۸/۲۶

روز گذشته، شاهد ارائه بروزرسانی جدیدی برای نرم‌افزار توییتر بودیم که به این ترتیب، پشتیبانی از نسخه بیگ سر، جدیدترین ورژن سیستم عامل مک و پردازنده جدید و اختصاصی M1 اپل به این نرم‌افزار اضافه شد. به این ترتیب خریداران مک‌های جدید یا کاربران دستگاه‌های دیگر که مک مک بوک ایر، مک بوک پرو، آیمک، مک مینی یا مک پرو خود را به سیستم عامل مک او اس بیگ سر آپدیت می‌کنند، می‌توانند به راحتی از مزیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند شوند.

اگر از جمله کاربران نسخه آزمایشی سیستم عامل Big Sur بوده باشید، مطمئنا می‌دانید که نرم‌افزار توییتر در محیط این پلتفرم با باگ‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و در برخی موارد، مشکلاتی برای کاربران ایجاد می‌شد. اما حالا با ارائه آپدیت جدید و پس از بروزرسانی، کلیه این مشکلات برطرف شده و نرم‌افزار توییتر به بهترین شکل ممکن در دسترس شما خواهد بود.

زبان طراحی نرم‌افزار توییتر نیز با تغییراتی روبرو شده و به این ترتیب، هنگام کار با آن در محیط سیستم عامل بیگ سر، جلوه بیشتری خواهد داشت. آیکون این نرم‌افزار نیز در نوار داک دچار تغییراتی شده و با سایر آیکون‌های سیستم عامل مک او اس بیگ سر که با انحنای بیشتری در گوشه‌ها همراه است، هماهنگ شده است.

image

 

در نهایت باید بگوییم که نرم‌افزار توییتر برای پردازنده اختصاصی و جدید اپل با نام M1 کاملا بهینه شده است. این بدان معناست که نرم‌افزار توییتر به صورت کاملا Native و بدون نیاز به مترجم روزتا، در این محیط اجرا می‌شود. مک بوک ایر 13 اینچی، مک بوک پرو 13 اینچی و مک مینی جدید که از پردازنده M1 بهره می‌برند، اواخر این هفته در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، زمان بسیار مناسبی برای ارائه بروزرسانی جدید نرم‌افزار توییتر انتخاب شده است.

کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک می‌توانند نرم‌افزار توییتر را به صورت رایگان از اپ استور مک دانلود و روی مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک مینی، آیمک یا مک پرو خود نصب کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)