خانهاخبار
آیا نمونه اولیه تلفن هوشمند رول شونده سامسونگ در راه است؟

آیا نمونه اولیه تلفن هوشمند رول شونده سامسونگ در راه است؟

شایعاتی مبنی بر یک محصول عجیب از سوی سامسونگ به تازگی مطرح شده است.
۱۳۹۹/۸/۲۶

آقای Lee Jae-yong یکی از معاونین ارشد کمپانی سامسونگ به تازگی در دیداری که با بخش تحقیق و توسعه در شهر سئول کره جنوبی داشته است، همراه با یک گوشی هوشمندی دیده شده است که تا به حال معرفی نشده و همین موضوع، زمزمه‌های رونمایی از محصولی با نمایشگر رول شونده را قوت می‌بخشد.

کمپانی سامسونگ طبق حرف و حدیث‌های مطرح شده، مدت هاست که به دنبال طراحی و ساخت اسمارت فونی با نمایشگر رول شونده است. پتنت‌هایی که به تازگی توسط این برند کره‌ای به ثبت می‌رسد نیز گواه چنین امری است.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آقای لی یک گوشی هوشمند که به نظر می‌رسد به عنوان پروتوتایپ اولیه یک محصول است را در دستان خود به همراه دارد. شرکت LG و TCL پیش‌تر اعلام کرده بودند که در حال کار روی اسمارت فونی با نمایشگر رول شونده هستند. اما ظاهرا مسئولان سامسونگ قصد داشته‌اند تا به دنیا ثابت کنند که چنین محصولی، مراحل توسعه اصلی را به سرعت پشت سر گذاشته و در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.

متأسفانه این تصویر منتشر شده، اطلاعاتی در مورد این گجت در اختیار ما نمی‌‌گذارد. اما اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند به پنل منعطف از جنس پلاستیک مجهز خواهد بود که به آن اجازه می‌دهد تا به یک اسمارت فون 6 اینچی یا تبلت 8 اینچی تبدیل شود.

نمایشگر‌های رول شونده با صفحه نمایش‌های تاشو که تا به حال مشاهده کردیم، کاملا متفاوت خواهد بود. مسئولان کمپانی ال‌جی بر این باور هستند که نمایشگرهایی که از امکان گسترش یافتن برخوردار هستند، آینده گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص خواهند داد.

image

 

البته بد نیست بدانید که گجت‌های مجهز شده به نمایشگر رول شونده با چالش‌های خاص خود همراه خواهند بود و امیدواریم که مهندسان و طراحان سامسونگ، از پسِ این قبیل موارد گذر کرده و محصولی بدون عیب و نقص را به مرحله تولید انبوه برسانند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)