خانهاخبار
اپل کریسمس امسال کاربران را سورپرایز خواهد کرد

اپل کریسمس امسال کاربران را سورپرایز خواهد کرد

در جدیدترین گزارش افشاگر معروف توئیتری گفته شده که اپل در کریسمس امسال سورپرایزی ویژه را برای کاربران خود در نظر گرفته است.
۱۳۹۹/۸/۲۶

افشاگر معروف توئیتری با نام کاربری L0vetodream یکی از معتبرترین منابع افشای اطلاعات اپل در سال گذشته بوده است، اما توئیت‌های او معمولا حالت رمزآلود دارند و به‌صورت مستقیم اطلاعاتی را ارائه نمی‌کنند. او حالا امروز مدعی شده که اپل در کریسمس امسال سورپرایزی برای کاربران خواهد داشت.

L0vetodream در جدیدترین اقدام خود به‌درستی عرضه مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به اپل سیلیکون را پیش‌بینی کرد. او قبل‌تر گفته بود که امسال باید شاهد هوم‌پاد مینی و رنگ جدید اپل واچ ۶ باشیم. همچنین از میان توئیت‌های او می‌توانستیم تاریخ عرضه iOS 14، قیمت آیپد ایر و اطلاعات زیاد دیگری را پیدا کنیم.

منتها، این توئیت‌ها اغلب اوقات رمزآلود بوده‌اند. برای مثال L0vetodream در تاریخ ۲۱ ژوئن عبارت iafwcwtncgab را توئیت کرد که به ظاهر بی‌معنا بود. ولی بعد از معرفی آیپد ایر مشخص شد که این عبارت در واقع ترکیبی از حروف اول جمله iPad Air 4 will come with two new color green and blue به معنای این بوده که «آیپد ایر ۴ در دو رنگ جدید سبز و آبی می‌آید».

توئیت امروز این افشاگر هم می‌گوید که در کریسمس امسال سورپرایزی از طرف اپل ارائه خواهد شد. او این اتفاق را منحصر به زمستان می‌داند و معتقد است که امسال سال خوبی برای زمستان خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که منظور از این سورپرایز چیست، بنابراین از شما کاربران گرامی می‌خواهیم که نظرات و حدس‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)