خانهاخبار
اسم رمز وان پلاس نورد بعدی فاش شد

اسم رمز وان پلاس نورد بعدی فاش شد

نسل دوم وان پلاس نورد احتمالا در سه‌ماهه اول 2021 از راه می‌رسد و باید مشخصات بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. اسم رمز این دستگاه اولین اطلاعاتی است که از آن لو می‌رود.
۱۳۹۹/۸/۲۵

گزارش‌های چند روز اخیر حاکی از آن بود که وان پلاس روی چهارمین میان‌رده جدید خود با نام وان پلاس نورد SE کار می‌کند. حالا اما شایعات دیگری منتشر شده که از دستگاه پنجمی به نام وان پلاس نورد ۲ خبر می‌دهد و تاریخ عرضه احتمالی آن را سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ اعلام می‌کند.

افشاگری توئیتری موسوم به Max Jambor در پست جدید خود اسم رمز Denniz را منتشر کرده است. او به‌صراحت اعلام نکرده که این نام مربوط به کدام محصول تجاری است، اما وب‌سایت PhoneArena در مکاتبه با وی می‌گوید متوجه شده که این نام در واقع اسمی است که کارمندان وان پلاس برای نسل دوم وان پلاس نورد انتخاب کرده‌اند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این گوشی در دسترس نیست، اما احتمال می‌رود که موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۷۰۰، ماژول دوربینی شبیه وان پلاس 8T و حتی شاید نمایشگر ۱۲۰ هرتزی Fluid AMOLED را ببینیم. نورد ۲ می‌تواند سال آینده وارد بازار شده و جای مدل قبلی این خانواده را بگیرد. نسل اول نورد در ماه ژوئیه معرفی شد، اما با توجه به تاخیرهایی که در عرضه آن به وجود آمد، احتمالا نسل دوم این دستگاه را زودتر خواهیم دید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)