خانهاخبار
بهترین گزینه‌های فروش ماشین چینی با 700 میلیون

بهترین گزینه‌های فروش ماشین چینی با 700 میلیون

در حال حاضر یکی از موضوعات مورد بحث برای همه مسئله تورم اقتصادی شده است. موضوعی که تقریباً در تمامی بازارهای اقتصادی ما قابل مشاهده است و موجب شده بازار خودرو نیز تحت تاثیر آن قرار بگیرد.
۱۳۹۹/۸/۲۴

در حال حاضر یکی از موضوعات مورد بحث برای همه مسئله تورم اقتصادی شده است. موضوعی که تقریباً در تمامی بازارهای اقتصادی ما قابل مشاهده است و موجب شده بازار خودرو نیز تحت تاثیر آن قرار بگیرد. همین مسئله موجب شده فروش ماشین کمی با رکود همراه باشد. علت آن هم افزایش و کاهش سریع قیمت خودرو بوده است. البته با توجه به اینکه این تورم در تمامی اقتصاد سرایت کرده است، در همین شرایط می‌توان با کمی تحقیق برای فروش ماشین بهترین عملکرد را داشت. کافی است اطلاعات خود را درباره خودروی مورد نظرتان افزایش دهید تا در محدوده قیمتی مورد نظرتان، خودرو بهتر را انتخاب کنید. به همین دلیل ما در این نوشتار قصد داریم درباره سه خودروی چینی که در محدوده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو در حال معامله هستند، اطلاعاتی درباره قیمت و مشخصات هر یک در اختیار شما قرار دهیم.

 جک s5 اتوماتیک مدل 98 650 میلیون تومان

 امکانات رفاهی و ایمنی به همراه طراحی ظاهری اسپرت و مدرن در این مدل از جک می‌تواند فروش ماشین جک اس ۵ اتوماتیک را در این بازه قیمتی راحت کند. خودرو با ظرفیت و گنجایش مناسب برای پنج نفر بزرگسال که موجب محبوبیت آن بین خانواده‌ها خواهد شد. همچنین امکانات رفاهی مناسبی مانند مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی دو حالته، استارت و ورود بدون کلید، دوربین عقب، صندلی برقی ۶ حالته راننده، روکش چرمی صندلی و ساندروف دارد.

 همچنین امکانات ایمنی خوبی از جمله حسگر فشار باد تایر، ترمز abs، ترمز کمکی، ۴ عدد کیسه هوا و... باعث جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده است. این مدل از کراس اوور چینی با موتور ۴ سیلندری خود توان تولید ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۶۵ نیوتن متر دارد. همچنین مصرف کم و بهینه ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر صفر می‌تواند جذابیت خودرو را دوچندان کند. مسلما با توجه به تجهیزات تعبیه شده بر روی خودرو و طراحی خاص و اسپرت آن می‌توان در فروش ماشین سریع و راحت عمل کرد.

 بی وای دی اس ۶ اتوماتیک مدل 97 710 میلیون تومان

image

 

یکی از شرکت های خودرویی معتبر و مطرح چین بی وای دی است که نسبت به بقیه شرکت‌های چینی توانسته عملکرد بهتری داشته باشد و خودروهای بهترین را روانه بازار مصرف کند. این خودرو در ایران توسط شرکت کارمانیا مونتاژ و عرضه شده و خوشبختانه شرکت کارمانیا نیز سعی کرده است از کیفیت مواد و متریال مصرفی در خودرو کم نکند و مانند نسخه اصلی آن عمل کند. به همین دلیل اگر قصد فروش ماشین بی وای دی اس ۶ اتوماتیک دارید، می‌توانید مطمئن باشید که فروش ماشین به راحتی و سهولت خواهد بود.

 از دیگر مزایای جالب این مدل بی وای دی شکل طراحی ظاهری کابین آن با دکمه‌های فراوان است که تداعی کننده نسل دوم لکسوس RX می‌باشد. البته برخی تفاوت جزئی در دریچه هوای خودرو و پنل میانی داشبورد آن وجود دارد. ولی به هر حال شباهت بسیار زیادی به شاسی بلند لوکس ژاپنی دارد که موجب جلب توجه خریداران آن شده است.

از امکانات رفاهی آن می‌توان به سانروف، سنسور پارک عقب، دیلایت، اتولایت، صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی و... اشاره کرد. همچنین در کنار این مسئله ۶ عدد کیسه هوا از جمله امکانات ایمنی آن است. البته ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف CNCAP چین هم باید به آن اضافه کرد.

 خودرو ظرفیت ۵ نفر بزرگسال را به راحتی دارد و همچنین دارا بودن صندلی‌های راحت و جادار موجب می‌شود خودرو بی وای دی اس ۶ اتوماتیک تبدیل به یک خودروی مناسب برای سفر و خانواده باشد. البته یکی از موضوعات قابل تامل در این خودرو نداشتن سیستم کنترل پایداری است که موجب کاهش امنیت خودرو شده است و البته یکی از معایب آن به حساب می‌آید.

 هاوال اچ ۲ اتوماتیک مدل ۹۷ 670 میلیون تومان

 در سال ۲۰۱۵ شرکت خودروی هاوال چین اقدام به تولید و رونمایی این نسل از خودرو نموده است. از امکانات رفاهی مورد توجه در این خودروی چینی مواردی مانند صندلی 6 حرکته راننده و صندلی ۴ حالته شاگرد به همراه صندلی های قابل تنظیم عقب هستند. همچنین سانروف برقی چند حالته، مانیتور لمسی ۷ اینچی با ورودی بلوتوث، ریموت کنترل، قفل مرکزی داخل کابین، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا را نیز باید به این امکانات اضافه کرد که البته تنها بخشی از این امکانات محسوب می‌شود.

 از نظر ایمنی هم کارنامه هاوال اچ ۲ اتوماتیک با ۵ ستاره موسسه تست تصادف CNCAP بسیار درخشان شده است. اما اگر فروش ماشین هاوال اچ ۲ مد نظر شماست، می‌توان به مصرف سوخت ترکیبی آن اشاره کنید که حدود ۸.۲ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است و البته مصرف زیادی محسوب نمی‌شود. علاوه بر آن حداکثر سرعت آن در یک ساعت ۲۰۰ کیلومتر به ثبت رسیده است و توان خروجی موتور خودرو ۱۴۸ اسب بخار به همراه حداکثر گشتاور خروجی ۲۱۰ نیوتن متر می باشد.

image

فروش ماشین در بهترین شرایط با همراه مکانیک

اگر تصمیم به فروش ماشین گرفته‌اید به جای مراجعه به نمایشگاه های خودرو و اتلاف زمان برای خریداران مختلف بهتر است به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کرده و خودروی خود را ثبت نمایید. مشاوران شرکت در مدت زمانی بسیار کوتاه با شما تماس گرفته و پس از تعیین زمان برای کارشناسی خودروی شما به محل شما مراجعه خواهند کرد.

 از مزایای فروش ماشین در سایت همراه مکانیک می‌توان به عدم اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتریان مختلف، پیدا کردن بهترین گزینه برای فروش خودرو و همچنین استفاده از کارشناسی فنی و کارشناسی حقوقی خودرو برای تنظیم قرار داد فروش خودرو خواهد بود.

از مزایای فروش ماشین با همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارشناسی تخصصی خودرو در محل
  • ثبت آگهی در سایت‌های معتبر با قیمت درخواستی شما
  • عدم نیاز به پاسخگویی تماس خریداران و مواجهه با واسطه‌ها
  • جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان شما
  • استفاده از مشاور حقوقی در زمان عقد قولنامه
  • تمامی مراحل کاملا بدون هزینه است

پس همین الان وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)