خانهاخبار
مشخصات نمایشگر سری ردمی K40 لو رفت

مشخصات نمایشگر سری ردمی K40 لو رفت

افشاگر معروف شبکه اجتماعی ویبو در گزارشی به مشخصات کلیدی نمایشگر ردمی K40 و دوربین سلفی آن اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۸/۲۳

ردمی، زیربرند شیائومی، که پارسال مستقل شد به موفقیت‌های خود در بازار تلفن‌های هوشمند ادامه می‌دهد. سری K30 این برند یکی از موفق‌ترین خانواده‌های بازار بود و حالا ردمی در تدارک است تا جانشین آن را معرفی کند. به‌تازگی گزارشی منتشر شده که بخشی از مشخصات کلیدی سری ردمی K40 را لو می‌دهد.

اکانت افشاگر Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو مدعی است که ردمی K40 از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. او می‌گوید در بالای این صفحه حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار می‌گیرد. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که ردمی K40 پرو اولین موبایل بازار با اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود.

تراشه پرچمدار کوآلکام احتمالا در اوایل دسامبر معرفی می‌شود و مشابه Kirin 9000 هوآوی و A14 بایونیک اپل با فرآیند تولید ۵ نانومتری ساخته خواهد شد.

ردمی K40 برخلاف مدل پرو احتمالا با چیپست دیمنسیتی +۱۰۰۰ مدیاتک از راه می‌رسد. این گوشی باید دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی و شارژ سریع ۳۳ واتی داشته باشد. همچنین گزارش‌هایی منتشر شده که احتمال استفاده از اسنپدراگون 775G را در این گوشی هوشمند مطرح می‌کند.

اخیرا مدیرکل برند ردمی، لو ویبینگ، گفته بود که ردمی K30 به‌زودی از خط تولید خارج می‌شود و این مسئله می‌تواند نشانه‌ای برای تولید قریب‌الوقوع سری ردمی K40 باشد. طبق شایعات، K40 تا پایان سال راهی بازار خواهد شد و مدل پروی آن از سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ به بازار می‌آید. بنابراین این خانواده هم مثل نسل قبلی زمان‌بندی عرضه مشابهی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)