خانهاخبار
آپدیت جدید یک اپلیکیشن، اتصال ایرپادز و مک‌ها را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدید یک اپلیکیشن، اتصال ایرپادز و مک‌ها را آسان‌تر می‌کند

قابلیت‌های جدید یک اپلیکیشن، به دارندگان ایرپادز کمک زیادی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۳

یکی از توسعه دهندگان با نام Guilhermo Rambo سال گذشته اپلیکیکشنی به نام Air Buddy را طراحی و عرضه کرد که به کمک آن، روند اتصال ایرپادز به مک‌ها عینا مانند آیفون انجام می‌شد. نسخه جدید این اپلیکیشن امروز توسط وی با نام AirBuddy 2 در دسترس قرار گرفته است.

image

 

در مقایسه با نسخه پیشین، با بازطراحی این اپلیکیشن به صورت کامل روبرو هستیم که رابط کاربری آن با تغییراتی همراه شده، برخی بهبودهای نرم‌افزاری رخ داده و قابلیت‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

image

 

اپلیکیشن AirBuddy 2 باعث می‌شود تا ایرپادز یا محصولات بیتس به آسانی اتصال آیفون یا آیپد، به دستگاه مبتنی بر سیستم عامل مک شما متصل شود. زمانی که AirBuddy 2 روی مک بوک پرو، مک بوک ایر، آیمک، مک پرو یا مک مینی شما نصب شده باشد و ایرپادز یا ایرپادز پرو در نزدیکی دستگاه شما قرار گیرد، یک پنجره پاپ آپ جدید مانند آیفون روی صفحه ظاهر می‌شود که با کلیک روی دکمه کانکت، ارتباط میان هدفون بی سیم اپل و سیستم شما برقرار می‌شود. میزان شارژ باتری ایرپادز نیز در منو یا قسمت Today در نوتیفیکشن سنتر دیده می‌شود.

شما می‌توانید آیفون،‌ آیپد یا محصولی دیگر مبتنی بر سیستم عامل مک را به کمک AirBuddy 2 به دستگاه مک اصلی متصل کرده و به همراه اتصال آسان و بدون دردسر هدفون بی سیم اپل به تمامی این دستگاه‌ها، همچنین قادر خواهید بود تا مجیک موس، مجیک کیبورد یا مجیک ترکپد را بین مک‌ها نیز با یک کلیک انتقال دهید.

image

 

در نهایت بد نیست بدانید که امکان تنظیم حالت گوش دادن، تنظیم میزان صدا و دسترسی‌های میکروفون نیز در هنگام اتصال ایرپادز در دسترس کاربران خواهد بود.  همچنین تاریخچه و نحوه استفاده از هدفون بی سیم اپل (مانند زمان گوش دادن به موزیک، زمان برقراری تماس‌ها و عمر مفید باتری در 12، 24 ساعت یا یک روز گذشته)، زمانی که به دستگاهی متصل بوده است نیز توسط این اپلیکیشن به نمایش گذاشته می‌شود.

image

 

اپلیکیشن AirBuddy 2 هم اینک از وب سایت AirBuddy با قیمت 9.99 دلار قابل خرید است. افرادی که در سال 2019 اپلیکیشن AirBuddy را خریداری کرده باشند، می‌توانند با پرداخت 4.99 دلار به نسخه جدید آپگرید کنند. اشخاصی که نسخه اصلی AirBuddy را در سال 2020 خریداری کرده باشند، می توانند به صورت رایگان به نسخه دوم آن آپگرید کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)