خانهاخبار
افشاگر معروف از وجود قطعی قلم در گلکسی S21 الترا خبر داد

افشاگر معروف از وجود قطعی قلم در گلکسی S21 الترا خبر داد

افشاگر معروف توئیتری در گزارش جدیدی به‌صورت صد درصدی تایید کرده که گلکسی S21 الترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۳

افشاگر معروف توئیتری با نام کاربری Ice Universe که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ دارد، تایید کرده که گلکسی S21 الترا با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار می‌آید. پیش‌تر در گزارش‌ها احتمال داده شده بود که این دستگاه قلم داشته باشد و با پیشرفت سری گلکسی زد فولد سری گلکسی نوت کاملا از رده خارج شود.

در چند سال اخیر شباهت‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت بسیار زیاد شده و این شباهت‌ها در نسل اخیر این دو خانواده به اوج خود رسیده است. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد خط تولید خود را خلوت‌تر کرده و با کنار گذاشتن سری نوت تمرکز بیشتری روی سایر محصولاتش داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S21 الترا از نمایشگر LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن 1440p استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا با دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور HM3 به بازار می‌آید که می‌تواند ۱۲ درصد دریافت نور بهتری داشته باشد.

این خانواده امسال زودتر از همیشه در ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد تا احتمالا بتواند حداکثر بهره را از غیبت هوآوی در بازارهای جهانی ببرد. در هفته‌های آتی باید منتظر اخبار بیشتری درباره این سری باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)