خانهاخبار
قابلیت‌های کلیدی گلکسی بادز پلاس توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شد

قابلیت‌های کلیدی گلکسی بادز پلاس توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شد

هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ، از ویژگی‌های خاصی بهره می‌برند.
۱۳۹۹/۸/۲۳

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که هدفون بی‌سیم لوبیایی شکل گلکسی بادز لایو سامسونگ در ماه آگوست و به همراه خانواده گلکسی نوت 20 به دنیای تکنولوژی معرفی شد. حالا مسئولان این برند کره‌ای در قالب چند تصویر اینفوگرافیک، قابلیت‌های کلیدی این محصول به همراه گلکسی بادز پلاس را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

 

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز محصولی محبوب به حساب می‌آمد و زمانی که سامسونگ از گلکسی بادز پلاس با کیفیت صدای فوق‌العاده رونمایی کرد، تعجب بسیاری از اهالی رسانه برانگیخته شد. آن‌ها مدعی شدند که کیفیت صدای هیجان انگیزی را برای لذت بردن بیشتر از محتوای صوتی در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

البته این بدان معنا نیست که گلکسی بادز لایو از کیفیت صدای پایین‌تری برخوردار است. این محصول به کمک طراحی شیک و کاربردی، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. همچنین شایان ذکر است که هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو حاوی قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) است که این ویژگی روی گلکسی بادز پلاس به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

 

هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو از کیس های شارژ مختلفی نیز بهره می‌برند و رنگ‌بندی آن‌ها نیز متفاوت است. از آن جا که سبک طراحی و ابعاد آن‌ها با یکدیگر فرق دارد، لذا ظرفیت باتری آن‌ها نیز متفاوت است. اما با تمام این تفاسیر، سامسونگ مدعی شده است که زمان پلی بک هر دو گجت با یکدیگر یکسان بوده و حدود 21 یا 22 ساعت تخمین زده شده است.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، درایو 12 میلیمتری گلکسی بادز لایو با سیستم دوگانه ووفر و توییتر گلکسی بادز پلاس مورد مقایسه قرار گرفته است. هر دو محصول به دو میکروفون خارجی مجهز هستند که باعث می‌شود در هر لحظه، بهترین صدای ممکن در هنگام تماس از کاربر دریافت شده و به مخاطب ارسال شود.

 

اما یک تفاوت اساسی که میان گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو وجود داشته و در این فایل‌های اینفوگرافیک به آن‌ها پرداخته نشده است، به مسئله قیمت این محصولات مربوط می‌شود. گلکسی بادز لایو در حال حاضر، با قیمت 169 دلار (199 پوند، 179 یورو) و گلکسی بادز پلاس با ارزش 20 درصد بالاتر نسبت به مدل دیگر، از طریق وب سایت سامسونگ قابل خرید است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)