خانهاخبار
آپدیت EMUI 11 برای میت 30 پرو عرضه شد

آپدیت EMUI 11 برای میت 30 پرو عرضه شد

محصول سال گذشته هوآوی به تازگی، امکان آپگرید به نسخه جدید EMUI را پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۸/۲۱

همان طور که مستحضر هستید، گوشی جدید هوآوی با نام Mate 40 Pro به تازگی به صورت رسمی معرفی شد. این محصول به صورت پیش فرض، با نسخه جدید رابط کاربری EMUI با نام EMUI 11 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اما حالا نوبت به محصولات پیشین هوآوی رسیده است تا امکان دریافت نسخه جدید رابط کاربری این کمپانی را داشته باشند. کاربران اسمارت فون میت 30 پرو اولین افرادی هستند که امکان آپگرید به EMUI 11 را پیدا کرده‌اند.

البته آن چنان از این موضوع خوشحال نشوید. چرا که سرویس‌های گوگل همچنان روی این نسخه نیز در دسترس نیستند. همچنین EMUI 11 به هیچ عنوان بر پایه اندروید 11 نبوده و مانند نسخه پیشین، بر اساس دهمین نسخه اندروید طراحی و توسعه یافته است. به نظر می‌رسد که تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا، هنوز هم اثرات خود را روی سیستم کمپانی هوآوی گذاشته و ابتکار عمل را از آن‌ها گرفته است.

بیایید از این مسائل عبور کرده و به موضوع اصلی مطلب بپردازیم. آپدیت جدید EMUI 11 باعث شده تا رابط کاربری و محیط سیستم عامل تمیزتر و کاربردی‌تر شود. یکی از قابلیت‌های جدید EMUI 11، هوشمند شدن ویژگی Always on Display است. سیستم جدید به این صورت است که تنها هنگام نگاه کردن کاربر به نمایشگر، این ویژگی فعال شده و روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

image

 

قابلیت پشتیبانی از multi-window با بهبودهایی روبرو شده و حالا به اپلیکیشن‌های شناور اجازه داده می‌شود تا روی اپلیکیشن‌های دیگر در قسمت مولتی تسکینگ قرار بگیرند. انیمیشن‌های قرار گرفته در سیستم عامل نیز نسبت به گذشته بسیار روان‌تر شده‌اند و جهت القای لذت بیشتر به کاربران، برخی افکت‌های جذاب و جدید را نیز در محیط EMUI 11 شاهد هستیم.

امنیت سیستم عامل در این نسخه بهبود یافته و از طرف دیگر، قابلیت ویرایش نوت‌ها روی چند محصول هوآوی به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار گرفته است. به عنوان آخرین ویژگی، می‌توان به اضافه شدن اپلیکیشن پیش فرض مترجم به EMUI 11 اشاره کرد.

با آپدیت جدید، شماره ساخت رابط کاربری به نسخه 11.0.0.145 آپگرید شده و با حجم 3.18 گیگابایت، به صورت OTA در اختیار کاربران میت 30 پرو قرار گرفته است. مانند همیشه، ارائه این آپدیت به صورت منطقه‌ای آغاز شده است. پس اگر شما از جمله دارندگان این محصول هستید و هنوز این آپدیت را روی دستگاه خود مشاهده نمی‌کنید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

Maryam

۱۳۹۹/۸/۲۵
خیلی خوبه این قابلیت

Z

۱۳۹۹/۸/۲۵
اینکه یه آپدیت واقعی باشه و باعث بشه گوشی کاربردی تر باشه خیلی خوبه.

ابوالفضل جهانگیر

۱۳۹۹/۸/۲۴
هواوی همیشه به مشتریاش احترام میزاره و آپدیتارو زود به زود و بروز برای کابران میفرسته. بیشترین آپدیت رو توی برند هوآوی میشه تجربه کرد?

Mohsen talebi

۱۳۹۹/۸/۲۴
هوآوی خیلی به آبدیت گوشی هاش اهمیت میده من Nova 3e داشتم تا چند روز پیشم هی براش آبدیت می اومد. فقط هوآوی

سهیل

۱۳۹۹/۸/۲۴
هواوی همیشه پیشگام بوده اگه تحریم ها نبود هیچ کمپانی نمیتونس باهاش رقابت کنه