خانهاخبار
ایرادات نمایشگر Galaxy S20 FE با آپدیت اخیر رفع می‌شود

ایرادات نمایشگر Galaxy S20 FE با آپدیت اخیر رفع می‌شود

شکایت‌های کاربران پیرامون ایرادات نمایشگر اس 20 فن ادیشن بالاخره به نتیجه رسید.
۱۳۹۹/۸/۲۱

سامسونگ ماه گذشته، دو آپدیت نرم‌افزاری برای حل مشکلات نمایشگر Galaxy S20 Fan Edition را در اختیار کاربران قرار داد. اما از آن جا که این مشکلات به صورت کامل بر طرف نشده است، امروز شاهد عرضه سومین آپدیت نرم‌افزاری برای این محصول هستیم که این معضل در نهایت رفع گردد.

به گزارش سم موبایل، آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری با شماره ساخت G781BXXU1ATK1 همراه است و در حال حاضر، برای محصولاتی که با پردازنده اسنپدراگون 865 همراه هستند، عرضه شده است. البته بر اساس نظر برخی کاربران، مانند دو آپدیت گذشته که برای این محصول ارائه شد، بروزرسانی نرم‌افزاری جدید نیز نتوانسته مشکلات نمایشگر این محصول را به صورت کامل بر طرف کند. در حالی که عملکرد لمسی صفحه نمایش تا حد زیادی بهبود یافته، اما برخی افراد در وب سایت Reddit مدعی شده‌اند که بعضی مشکلات نمایشگر هنوز به قوت خود باقی مانده است.

image

 

در کنار بهبود عملکرد نمایشگر، این آپدیت همچنین میزبان بسته امنیتی نوامبر 2020 است که برای اکثر محصولات جدید سامسونگ عرضه شده است. اگر از گلکسی اس 20 فن ادیشن که به تراشه اسنپدراگون 865 مجهز است استفاده می‌کنید، می‌توانید هم اینک با مراجعه به مسیر زیر، بروزرسانی جدید را برای اسمارت فون خود دانلود کرده و آن را نصب کنید:

خبر جدید Settings> Software Update

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سنا

۱۳۹۹/۸/۲۲
این سامسونگ جونش درمیاد این ناچ رو حذف کنه . دیگه چقدر صبر کنیم ؟!!!!!
کاربرا ببیننند انصافاً چند بار از سلفی در هفته استفاده میکنند ؟ کلا این سلفی لعنتی رو حذف نمیکنن راحت بشویم