خانهاخبار
تصویر سرکلیدی چرمی منتسب به ایرتگز لو رفت

تصویر سرکلیدی چرمی منتسب به ایرتگز لو رفت

افشاگری توئیتری امروز اولین تصویر از وسایل جانبی مربوط به ردیاب بلوتوثی اپل را به اشتراک گذاشت.
۱۳۹۹/۸/۲۰

مدت‌هاست که شایعات متنوعی درباره ردیاب بلوتوثی اپل موسوم به AirTags شنیده می‌شود و حالا در گزارشی تازه یک افشاگر توئیتری به نام Fudge تصویری منتسب به سرکلیدی چرمی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

image

همان طور که Fudge می‌گوید طراحی این حلقه شبیه همان چیزی است که قبلا در پتنت ایرتگز دیده بودیم، اما چون جعل این سرکلیدی به‌راحتی امکان‌پذیر است، نمی‌توانیم صحت و درستی تصویر حاضر را تایید کنیم. خود Fudge نیز بر همین موضوع تاکید دارد. ولی اگر این سرکلیدی واقعی باشد، برای اولین بار لوازم جانبی ایرتگز را می‌بینیم.

گفته می‌شود که اندازه خود ایرتگز کوچک خواهد بود و شکلی دایره‌ای دارد که اجازه می‌دهد به‌راحتی به وسایل شما بچسبد. با کمک ایرتگز می‌توانید اشیا مدنظر خود را از طریق اپلیکیشن Find My در آیفون، آیپد، مک یا سایر دستگاه‌های اپلی ردیابی کنید.

شایعات زیادی درباره زمان عرضه ایرتگز مطرح است و هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که چه زمانی این محصول را خواهیم دید. در مقاله انتظاراتی که از مراسم One More Thing اپل داریم، به شما گفتیم که شاید این دستگاه را امشب ببینیم، ولی از آن‌جایی که رویداد مذکور با تمرکز بر کامپیوترهای مک برگزار می‌شود، شاید بهتر باشد آن‌قدرها امیدوار نشوید.

اگر ایرتگز امشب معرفی نشود، عرضه آن احتمالا به تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۱ موکول می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)