خانهاخبار
سونی اعلام کرده خارج از فروشگاه‌ها برای PS5 تجمع نکنید

سونی اعلام کرده خارج از فروشگاه‌ها برای PS5 تجمع نکنید

در آستانه‌ی عرضه‌ی جهانی PS5 به صورت جهانی سونی از مردم خواسته بیرون فروشگاه‌ها برای کنسول جدید اجتماع نکنند چراکه هیچ عرضه‌ای در فروشگاه‌ها انجام نمی‌شود.
۱۳۹۹/۸/۲۰

این شرکت به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ اعلام کرده که فقط فروش آنلاین خواهند داشت. این اقدام به سونی این امکان را می‌دهد تا از سلامت گیمرها، خرده فروشان و کارمندان در حالی که فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه رعایت می‌شود، اطمینان حاصل کند. طبق گفته‌ی سونی هیچ کنسولی برای خرید در فروشگاه‌ها در روز جهانی عرضه در دسترس نخواهد بود. این کنسول بسته به منطقه‌ی جعرافیایی از روز ۱۲ نوامبر تا ۱۹ نوامبر عرضه خواهد شد. در انگلیس PS5 در تاریخ ۱۹ نوامبر عرضه می‌شود.

image

 

سید شومان مدیر ارشد ارتباطات سونی نوشت: لطفا در روز عرضه برای خرید کنسول PS5 در خارج از فرشوگاه‌ها اجتماع و صف آرایی نکنید، در خانه بمانید، ایمن باشید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

اگر این کنسول را از قبل سفارش داده‌اید وضعیت شما با کاربرانی که در روز عرضه سفارش می‌دهند کمی متفاوت است. سونی تایید کرد گیمر‌هایی که PS5 را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند در زمان تعیین شده و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنسول‌های خود را از خرده فروشی‌های محلی خود دریافت کنند. برای اطلاع از شرایط تحویل باید با خرده فروشی‌های محلی درتماس باشند، اما Game، Smyths و Argos اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۱۹ نوامبر درهای مجموعه‌ی خود را به روی سفارشات باز می‌کنند. در واقع به افرادی که کنسول‌های جدید PS5 یا ایکس باکس سری ایکس یا اس را پیش خرید کرده‌اند، اعلام شده که قبل از تعطیلی یا قرنطینه‌ی کامل باید کنسول‌های خود را تحویل بگیرند تا شامل قوانین منع آمد و شد نشوند.

image

خبر خوب اینست که این مهلت شامل پیش خریدهای آنلاین نمی‌شود. اگرچه به کاربران اعلام شده که صندوق ایمیل خود را حتی پوشه‌ی اسپم را تحت نظر داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)