خانهاخبار
گلکسی S30 الترا احتمالا از 120 هرتز در رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند

گلکسی S30 الترا احتمالا از 120 هرتز در رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند

بر اساس گزارشی تازه، به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال آینده میلادی قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی را به رزولوشن QHD می‌رساند.
۱۳۹۹/۸/۲۰

بر اساس گزارش تازه‌ای که از منبعی چینی نزدیک به تامین‌کنندگان سامسونگ منتشر شده، رده‌بالاترین عضو خانواده گلکسی S30 (یا گلکسی S21) که احتمالا گلکسی S30 الترا نامیده می‌شود از همان نمایشگر نسل قبلی استفاده می‌کند اما این بار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در رزولوشن 2K پشتیبانی خواهد کرد. به‌عبارت دیگر، سامسونگ در سال ۲۰۲۱ هم به‌سراغ استفاده از نمایشگرهای 4K نمی‌رود ولی بالاخره امکان دستیابی به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در رزولوشن‌های بالاتر فراهم می‌کند.

سونی سال‌هاست که در حوزه استفاده از نمایشگرهای 4K آزمون و خطا می‌کند. ولی با توجه به شرایط فعلی دنیای واقعیت مجازی موبایلی، بعید است که سامسونگ انگیزه کافی برای ورود به قلمرو صفحات بالاتر از QHD یا 2K را داشته باشد.

از آن‌جایی که سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین رهبران بازار پنل‌های کوچک محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که مشکل عدم مهاجرت به نمایشگرهای 4K به خاطر عدم تمایل بازیگران دنیای رسانه باشد. چون اگر بحث محتواهای واقعیت مجازی را کنار بگذاریم، تقریبا هیچ دلیل قانع‌کننده دیگری برای پرداخت هزینه اضافه به منظور استفاده از نمایشگرهای 4K به جای QHD دیده نمی‌شود.

شایان ذکر است که گزارش فوق صرفا به گلکسی S30 الترا اشاره کرده و حرفی از گلکسی S30 یا S30 پلاس نزده است. انتظار داریم که این خانواده امسال در ماه ژانویه معرفی شود و جدول زمان‌بندی مرسوم محصولات سامسونگ را کمی تغییر دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)