خانهاخبار
نسخه جدید Moto G Stylus با تغییرات کوچکی از راه خواهد رسید

نسخه جدید Moto G Stylus با تغییرات کوچکی از راه خواهد رسید

ایوان بلس، اطلاعات جدیدی در مورد گوشی جدید لنوو نقل کرده است.
۱۳۹۹/۸/۲۰

زمانی که صحبت از گوشی‌های هوشمند همراه قلم به میان می‌آید، سری نوت سامسونگ اولین گزینه‌ای است که در اذهان اهالی رسانه و کاربران شکل می‌گیرد. اما به تازگی، سری استایلو محصولات ال جی نیز به این شاخه اضافه شده است و از طرف دیگر، کمپانی لنوو هم با Moto G Sylus که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، پا به این عرصه گذاشته است. این محصول که اوایل سال جاری میلادی (2020) عرضه شد، مدل ارزان قیمت‌تر استایلو ال جی بود که به طرز مرموزانه‌ای، قصد رقابت با سری نوت سامسونگ را نیز داشت. در حالی که موتو جی استایلس را نمی‌توان یک گوشی هوشمند پرطرفدار با قیمتی پایین به حساب آورد، اما به نظر می‌رسد که مسئولان لنوو قصد دارند تا نسخه دوم این محصول را روانه بازار کنند.

image

 

ایوان بلس، یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد مدل 2021 گوشی هوشمند Moto G Stylus با شماره ساخت XT2115 را منتشر کرده است. وی به صورت زیر، به اعلام مشخصات سخت‌افزاری نسخه جدید موتو جی استایلس پرداخته است:

  • نمایشگر 6.81 اینچی با رزولوشن 2400 × 1080 (مدل پیشین: 2300 × 1080)
  • تراشه اسنپدراگون 675 (مدل پیشین: اسنپدراگون 665) | عدم پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)
  • چهار گیگابایت رم (بدون تغییر نسبت به نسل پیشین)
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی (بدون تغییر نسبت به نسل پیشین)
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (بدون تغییر نسبت به نسل پیشین)
  • عدم پشتیبانی از NFC

آن چنان که از مشخصات نسخه 2021 این محصول برمی‌آید، با یک گوشی هوشمندی روبرو هستیم که ارتفاع آن نسبت به نسل پیشین افزایش یافته است.

این موضوع آن جایی عجیب به نظر می‌رسد که صحبت از چینش و مشخصات دوربین به میان می‌آید. ظاهرا محصول جدید لنوو به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود که نسبت به نسل پیشین، با یک لنز بیشتر همراه است. در حالی که لنزهای 48 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو به قوت خود باقی مانده‌اند، اما دوربین اولتراواید از 8 به 16 مگاپیکسل ارتقاء یافته و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز به این ترکیب اضافه شده است. در این شاخه، به نظر می‌رسد که یک آپگرید نسبت به نسخه پیشین رخ داده است!

در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس نییست و تصویری از آن نیز تا به این لحظه منتشر نشده است. از آن جا که نسخه 2020 موتو جی استایلس در ماه فوریه معرفی و در ماه آوریل روانه بازار و مارکت‌های جهانی شد، لذا مدت زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. اما از آن جا که مشخصات سخت‌افزاری این محصول آن چنان چنگی به دل نمی‌زند، لذا پیشنهاد می‌کنیم که منتظر عرضه آن نبوده و محصول دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)