خانهاخبار
تماشا کنید: دمویی 12 دقیقه‌ای از بازی Demon’s Souls منتشر شد

تماشا کنید: دمویی 12 دقیقه‌ای از بازی Demon’s Souls منتشر شد

دمویی از گیم پلی بازی Demon’s Souls روی پلی استیشن 5 منتشر شد.
۱۳۹۹/۸/۲۲

نسخه بازسازی شده بازی Demon’s Souls حالا اینجاست و مسئولان کمپانی پلی استیشن بدون هیچ هراسی، دمویی دوازده دقیقه‌ای از آن را منتشر کرده‌اند. یکی از اشخاص سازنده این بازی با نام Gavin Moore با حضور در استودیوی کمپانی سونی در کشور ژاپن، مشغول انجام این بازی است و ویدئویی که در انتهای مطلب شاهد آن هستید، در این شرایط گرفته شده است.

image

 

چندی پیش، تریلرهایی از گیم پلی این بازی به همراه صداهای پس زمینه رکورد شده آن در رسانه‌های خبری پخش شده بود و همچنین، نبودن شخصیت ششمین سنگ‌شکن نیز به مرحله تأیید رسیده است. هوش مصنوعی دشمنان شما در این بازی تا حدی بالا رفته است، باگ‌های بازی برطرف شده و تعداد ابزارهای مختلف برای نجات جان شخصیت اصلی بازی نیز با تغییراتی روبرو شده است. شخصیت بازی با بهبودهایی روبرو شده است و با استفاده از حالت photo mode، امکان ثبت و ضبط تعداد زیادی از تصاویر نیز فراهم شده است.

بازی Demon’s Souls در روز عرضه پلی استیشن 5 (دوازدهم نوامبر مصادف با بیست و دوم آبان ماه) در برخی مارکت‌های از پیش تعیین شده، می‌تواند یکی از بهترین عناوین به حساب آید. تاریخ عرضه جهانی پلی استیشن 5 نیز نوزدهم نوامبر مصادف با بیست و نهم آبان ماه اعلام شده است.

image

 

تکنسین وب سایت Android Central پس از کار با پلی استیشن 5، اعلام کرده است که حس بازی با کنترلر دوال سنس و تجربه گرافیک بالای این کنسول باعث می‌شود تا شما هیچ گاه، فکر بازگشت به نسل قدیمی این دستگاه را حتی به فکر خود راه ندهید.

بیش از این شما را منتظر نگذاشته و دعوت می‌کنیم تا ویدئوی دوازده دقیقه‌ای از دموی بازی Demon’s Souls را مشاهده کنید. لطفا پس از دیدن این ویدئو، نظرات خود پیرامون این بازی جذاب و هیجان انگیز را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)