خانهاخبار
نسخه جدید بازی Mass Effect در حال توسعه است

نسخه جدید بازی Mass Effect در حال توسعه است

خبری رسمی، روند توسعه نسخه جدید بازی Mass Effect را افشا کرد.
۱۳۹۹/۸/۱۸

نسخه جدید بازی Mass Effect توسط تیم veteran و BioWare به صورت رسمی در حال توسعه و طراحی است.

انجمن ResetERA امروز مدعی شده است که حرف و حدیث‌ها و اخبار پیرامون توسعه نسخه جدید بازی Mass Effect کمی زودتر از حد معمول منتشر شده است. متأسفانه اطلاعات پیرامون این بازی در حال حاضر بسیار کم است، اما این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که می‌دانیم نسخه جدید آن در حال توسعه بوده و در آینده، در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. شرکت BioWare همچنین تصویر زیر را به عنوان یک کانسپت از نسخه جدید بازی منتشر کرده است.

image

 

در کنار آن، اطلاعاتی در مورد Mass Effect: Legendary Edition نیز به صورت همزمان منتشر شده است. کالکشن بازی‌های جدید در سال 2021 همراه با رزولوشن بهتر و نرخ فریم بالاتر به همراه افکت‌های گرافیکی با کیفیت تر و شخصیت‌هایی جدید از راه می‌رسد.

Andromeda نام آخرین نسخه از این بازی است که در اختیار گیمرها قرار گرفته است. اما بر خلاف مکانیسم گیم پلی جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده بود، این نسخه نتوانست موفقیت ورژن‌های قبلی این بازی را تکرار کند.

Andromeda به هیچ عنوان بازی بدی به حساب نمی‌آید. اما داستان بد آن، انیمیشن‌های نامناسب و انتخاب‌های بد در حوزه طراحی باعث شد تا آنچنان که باید و شاید، از این بازی استقبال به عمل نیاید.

این بازی می‌توانست یکی از بهترین عناوین در حوزه RPG به حساب آید، اما اتفاقات یاد شده باعث شد تا Andromeda در مسیر نامناسبی قرار گیرد. در حالی که تجربه گیم پلی و مکانیسم RPG به بهترین نحو ممکن اتفاق افتاده بود، اما داستانی که از پیش قابل حدس بود و شخصیت‌های نه چندان جذاب و از همه مهم تر، داستان بد این بازی باعث شد تا تجربه تلخی از آن نزد کاربران و گیمرها باقی بماند.

image

 

با تمام این تفاسیر، نسخه جدید بازی Mass Effect در حال حاضر در فاز توسعه به سر برده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بازی برای کدام یک از کنسول‌ها و پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)