خانهاخبار
تماشا کنید: نگاه نزدیک به شارژر MagSafe Duo اپل

تماشا کنید: نگاه نزدیک به شارژر MagSafe Duo اپل

شارژر مگ سیف دوئو اپل در ویدئویی رویت شد.
۱۳۹۹/۸/۱۹

همان طور که مستحضر هستید، اپل در رویداد معرفی خانواده آیفون 12 از نسل جدید شارژرهای خود با نام MagSafe رونمایی کرد که یکی از مدل‌های آن MagSafe Duo نام دارد و قادر است تا آیفون و اپل واچ را به صورت همزمان شارژ کند.

ویدئوی نگاه نزدیک به شارژر مگ سیف دوئو روز گذشته در یک کانال یوتیوب به نام DailyUse OS آپلود شده و نحوه کار این شارژر را به نمایش گذاشته است. شخصی که در حال کار با این شارژر است، چگونگی تا شدن و خارج شدن آن از این حالت را به معرض نمایش می‌گذارد. همچنین نحوه ورود کابل شارژر لایتنینگ به قسمت درگاه ورودی آن نیز به سمع و نظر بیننده این ویدئو می‌رسد.

image

در این فایل ویدئویی، شاهد بالا آمدن محفظه مربوط به شارژ اپل واچ و قرارگیری این محصول روی آن هستیم و در کنار آن، آیفون 12 نیز دیده می‌شود که به صورت همزمان، همراه ساعت هوشمند اپل در حال شارژ است.

اپل اوایل روز گذشته اعلام کرد که شارژر MagSafe Duo با قیمت 129 دلار به زودی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. برای بهره گیری از شارژ سریع در خانواده آیفون 12، شما باید آداپتور شارژر 20 واتی مخصوص آيفون‌ها را نیز خریداری کنید.

بیش از این شما را منتظر نگذاشته و دعوت می‌کنیم تا فایل ویدئویی نگاه نزدیک به شارژر MagSafe Duo اپل را مشاهده کنید:

 

به نظر شما، آیا این گجت از ارزش 129 دلاری برخوردار است و آیا در صورت ورود به بازار کشورمان، حاضر به خرید آن برای شارژ یکی از اعضای آيفون 12 به همراه اپل واچ خود هستید؟ اگر بخواهیم قیمت ریالی آن را برآورد کنیم، با احتساب قیمت این لحظه دلار که 24 هزار و 380 تومان است و به همراه 9 درصد مالیات و سایر هزینه‌هایی که هنگام ورود به کشور روی قیمت اصلی دستگاه اضافه می‌شود، چیزی حدود سه میلیون و 500 هزار تومان برای خریداران آب می‌خورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)