خانهاخبار
نوکیا دوشنبه عصر مراسمی ویژه برگزار می‌کند

نوکیا دوشنبه عصر مراسمی ویژه برگزار می‌کند

شرکت HMD Global رسما اعلام کرده که دوشنبه عصر در ایالات متحده رویدادی برپا خواهد کرد تا از محصولات تازه‌ای پرده بردارد.
۱۳۹۹/۸/۱۸

نوکیا فردا دوشنبه ۱۹ آبان در آمریکا مراسمی ویژه برگزار می‌کند تا احتمالا از یک یا چند محصول جدید پرده بردارد. این اطلاعات از سوی صفحه توئیتر رسمی شرکت اعلام شده و ساعت آن ۱۷:۳۰ عصر به وقت ایران خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که HMD Global دقیقا می‌خواهد چه دستگاه‌هایی را در این رویداد به نمایش بگذارد، اما انتظار داریم که تلفن‌های هوشمند جدیدی از راه برسند.

نوکیا گوشی‌های موردانتظار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به نوکیا ۶.۳، نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ پیورویو اشاره کنیم. منتها این احتمال مطرح است که مراسم دوشنبه عصر فقط به تلفنی ویژه برای بازار آمریکا اختصاص داشته باشد.

طبق شایعات، زمان‌بندی برگزاری این مراسم می‌تواند با زمان‌بندی رونمایی نوکیا ۹.۳ همخوانی پیدا کند. پیش‌تر در ماه سپتامبر گفته شده بود که HMD نوکیا ۹.۳ را در ماه نوامبر معرفی می‌کند و ۹ نوامبر تاریخ مناسبی برای پرده‌برداری از این دستگاه است.

نوکیا ۹.۳ پیورویو احتمالا با اسنپدراگون ۸۶۵، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین بهبودیافته، نمایشگر OLED، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع بی‌سیم از راه می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)