خانهاخبار
ال‌جی W31 ،W11 و + W31 با هلیو P22 رونمایی شدند

ال‌جی W31 ،W11 و + W31 با هلیو P22 رونمایی شدند

تلفن‌های اقتصادی جدید ال‌جی از نمایشگری 6.52 اینچی با وضوح +HD برخوردارند و با قیمتی مناسب راهی بازار هند شده‌اند.
۱۳۹۹/۸/۱۷

ال‌جی امروز از سه تلفن هوشمند جدید به‌نام‌های W31, W11 و +W31 در هند رونمایی کرد. این محصولات جانشینان مدل‌های سال قبل هستند که شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و فقط در بخش دوربین، رم و حافظه داخلی با هم فرق می‌کنند.

ال‌جی W31, W11 و +W31 گوشی‌هایی اقتصادی با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع IPS LCD هستند که بالای آن‌ها ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. این صفحات وضوح +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارند. ال‌جی سه گوشی جدید خود را با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌کند. چیپست هلیو P22 قلب تپنده اعضای جدید سری W است. این سه موبایل انرژی خود را از باتری‌های ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرند. علاوه بر این، هر سه گوشی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارند.

image

ال‌جی W31 و +W31 از دوربین سه‌گانه‌ای برخوردارند که یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. در آن سو، W11 دوربین دوگانه‌ای دارد که از لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی عمق تشکیل شده است. W11 حسگر اثر انگشت ندارد ولی دو دستگاه دیگر دارای این سیستم احراز هویت هستند.

ال‌جی W11 با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۸ دلار وارد بازار می‌شود. W31 از ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن ۱۴۸ دلار است. +W31 نیز ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و برای خریدش باید ۱۶۲ دلار هزینه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)