خانهاخبار
شماره مدل و بخشی از مشخصات اعضای خانواده وان پلاس 9T فاش شد

شماره مدل و بخشی از مشخصات اعضای خانواده وان پلاس 9T فاش شد

پرچمداران بعدی وان پلاس احتمالا تحت عنوان وان پلاس 9 به بازار می‌آیند و دو یا سه مدل خواهند داشت. در گزارش تازه اطلاعاتی درباره این محصولات لو رفته است.
۱۳۹۹/۸/۱۷

سری وان پلاس ۹ در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و احتمالا در حوالی ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. حالا اطلاعات جدیدی از شماره مدل اعضای این خانواده منتشر شده و به بخشی از مشخصات فنی این محصولات دست یافته‌ایم.

وب‌سایت TechDroider در گزارش جدیدی می‌گوید منابع آن‌ها شماره مدل وان پلاس ۹، ۹ پرو و دستگاهی نامشخص را به‌صورت زیر اعلام کرده‌اند:

  • وان پلاس ۹: LE2110
  • وان پلاس ۹ پرو: LE2117, LE2119, LE2120
  • دستگاه نامشخص: LE2127

سه شماره مدلی که برای وان پلاس ۹ پرو دیده می‌شود می‌تواند مربوط به سه نسخه از این دستگاه باشد، اما هنوز برای نتیجه‌گیری زود است. شماره مدل این محصولات با دو حرف اول اسم رمز Lemonade که اخیرا از سوی افشاگر معروف، مکس جی، اعلام شده بود مطابقت دارد.

افزون بر این، TechDroider می‌گوید منابع آن‌ها به دستگاه دیگری با شماره مدل LE2127 برخورده‌اند که معلوم نیست مربوط به سری وان پلاس ۹ باشد یا نه. با این حال، گزارش دیگری از چین مدعی بود که این سری شامل سه دستگاه خواهد بود.

طبق شایعات، خانواده وان پلاس ۹ از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵، نمایشگر امولد با دوربین سلفی حفره‌ای، پنل ۱۴۴ هرتزی، استاندارد IP68، ان‌اف‌سی و بلندگوی استریوی دوگانه بهره می‌برد. اگر شایعات درست باشد، این دستگاه به شارژ سریع بی‌سیم ۴۰ واتی و شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی مجهز خواهد شد.

وب‌سایت TechDroider مدعی است که سری وان پلاس ۹ با محصولاتی میان‌دوره‌ای شبیه سری T به‌روز خواهد شد. این ادعا می‌تواند به جانشینانی مثل وان پلاس 9T اشاره داشته باشد یا از سری محصولات کاملا جدیدی خبر دهد. آن‌چه پیداست این است که فعلا باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)