خانهاخبار
سر و کله مشکلات خانواده آیفون 12 کم کم پیدا شد!

سر و کله مشکلات خانواده آیفون 12 کم کم پیدا شد!

خریداران آیفون 12 به تازگی با مشکلی عجیب روبرو شده‌اند.
۱۳۹۹/۸/۱۷

به نظر می‌رسد که کاربران آيفون 12 به تازگی با مشکلی در پیام‌های خود روبرو شده‌اند. مقاله‌ای که اخیرا در بخش پشتیبانی وب سایت اپل ایجاد شده، حاکی از این موضوع است. یکی از کاربران به صورت زیر این مشکل را عنوان کرده است:

از زمانی که از آيفون 10 به آيفون 12 پرو آپگرید کرده‌ام، متوجه شده‌ام که در چت‌های گروهی با دوستان خود، برخی پیام‌ها را به صورت تصادفی از دست می‌دهم. همسر من هم در این گروه عضو است. لذا از روی گوشی او، متوجه این موضوع شدم که تعداد زیادی از پیام‌ها را به صورت رندوم از دست داده‌ام. آیا شخص دیگری نیز با این مشکل روبرو شده است؟

با ایجاد این مطلب در انجمن پشتیبانی محصولات اپل، سیل عظیمی از خریداران آيفون 12 و آيفون 12 پرو نیز به سمت آن مطلب روانه شده و ابراز همدردی کرده‌اند. یکی از کاربران با اشاره به موارد زیر، این موضوع را از جانب کاربران حل نشدنی می‌داند:

من تمامی مراحل شامل ریست کردن تنظیمات نتورک، غیر فعال و فعال کردن مجدد پیام‌های گروهی، حذف چت‌های گذشته، ریست کردن دستگاه به صورت کامل و تنظیم آيفون به عنوان دستگاهی جدید را انجام دادم. آیفون 11 من روی نسخه آزمایشی iOS 14.2 بود و چنین مشکلی را نداشتم. حتی آیفون 11 همسر بنده هم روی نسخه آزمایشی آی او اس 14.2 است و این معضل روی آن نیز وجود ندارد. تمامی تنظیمات اپراتور T-Mobile را چک کردم و تمام آن‌ها صحیح و مانند روال عادی است. آن‌ها پیشنهاد کردند که از سیم‌کارت‌های جدید 5G استفاده کنم که این راهکار هم پاسخگوی چنین مشکلی نبود.

image

 

یکی از مسئولین وب سایت معروف و سرشناس iMore نیز روی آيفون 12 پرو خود با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند. طبق اعلام وی، آپدیت کردن آیفون به نسخه تازه عرضه شده iOS 14.2 نیز چنین مشکلی را حل نکرده است.

هنوز مشخص نیست که این معضل به وجود آمده از کجا سرچشمه می‌گیرد و مسئولین اپل نیز اظهار نظری در این مورد به میان نیاورده‌اند. لذا باید منتظر ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری از سوی کوپرتینویی‌ها باشیم تا مشکل یاد شده حل و فصل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناشناس

۱۳۹۹/۸/۱۷
این مشکلات ربطی به آیفون ۱۲ نداره دوست عزیز. مشکل نرم افزاری هست و به احتمال زیاد باگی در iOS 14 مربوط به آیفون ۱۲ هست. بهتره عنوان پستتون رو تصحیح کنید.