خانهاخبار
پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 875 در گیک بنچ رویت شد

پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 875 در گیک بنچ رویت شد

محصولی جدید از کمپانی چینی Xiaomi در راه است.
۱۳۹۹/۸/۱۷

امروز در بنچمارک گیک بنچ، محصولی مرموز از شیائومی با شماره ساخت M2012K11C رویت شده است. این اسمارت فون به سیستم عامل اندروید 11، شش گیگابایت رم و پردازنده ساخت شرکت کوالکام که به نظر می‌رسد Snapdragon 875 باشد، مجهز شده است. یکی از دلایلی که چنین حدسی زده می‌شود، وجود پردازنده گرافیکی Adreno 660 است که به همراه تراشه اسنپدراگون 875 عرضه می‌شود. این قطعه سخت‌افزاری، در حال حاضر روی هیچ یک از محصولات پرچمدار فعلی دیده نمی‌شود.

محصول جدید شیائومی با شماره ساخت M2012K11C که به نظر می‌رسد به اسمارت فون Mi 11 مربوط باشد، در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1105 و 3512 را در بنچمارک گیک بنچ دریافت کرده است. از آن جایی که این محصول یک پروتوتایپ بوده، به این ترتیب در خلال مراحل توسعه و ساخت آن مطمئنا با بهبودهایی در حوزه نرم‌افزاری و امتیاز این دستگاه روبرو خواهیم شد.

image

image

 

پردازنده اسنپدراگون 875 کوالکام در تاریخ اول دسامبر مصادف با یازدهم آذرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. متأسفانه تا به حال اطلاعاتی در مورد این تراشه عنوان نشده است. اما به لطف افشاگران حوزه تکنولوژی، این موضوع را می‌دانیم که Snapdragon 875 به هسته‌های Cortex-X1 با توان 2.84 گیگاهرتز، Cortex-A78 با توان 2.42 گیگاهرتز و Cortex-A55 با توان 1.8 گیگاهرتز مجهز است.

باید تا روز موعود و رونمایی رسمی از این پردازنده منتظر بمانیم و ببینیم که اطلاعات منتشر شده در مورد آن، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)