خانهاخبار
اپل تی‌وی هفته‌ی آینده به کنسول‌های ایکس باکس می‌آید

اپل تی‌وی هفته‌ی آینده به کنسول‌های ایکس باکس می‌آید

اپلیکیشن اپل تی‌وی آماده است تا پس از عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس روی این کنسول‌ها قرار بگیرد
۱۳۹۹/۸/۱۶

افرادی که از ایکس باکس به عنوان مرکز سرگرمی خود استفاده می‌کنند، به زودی می توانند سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس را تماشا کنند. نسخه‌ای از برنامه‌ی اپل تی‌وی برای طیف وسیعی از کنسول‌های ایکس باکس از جمله جدیدترین آن، هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

ویل تاتل سردبیر سایت رسمی مایکروسافت ایکس باکس وایر اعلام کرد، ما خوشحالیم که برنامه‌ی اپل تی‌وی در تاریخ ۱۰ نوامبر به ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس می‌آید.

در حالی که برنامه‌ی اپل تی‌وی روی آیفون، آیپد و مک از پیش نصب شده است، اپل تلاش زیادی کرده است تا سرویس استریم محتوای خود را به سایر سیستم‌عامل‌ها نیز بیاورد، که ایکس باکس یک پیروزی بزرگ برای کوپرتینویی ها محسوب می‌شود. مایکروسافت از سال ۲۰۱۳ و عرضه‌ی کنسول ایکس باکس وان، ۴۵.۸ میلیون کنسول فروخته است. هم‌چنین سری جدید ایکس و اس نیز به زودی فروششان آغاز می‌شود، بنابراین سرویس استریم اپل از روز اول برای آن‌ها در دسترس قرار دارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سونی نیز هفته‌ی گذشته اعلام کرد اپل تی‌وی در ماه نوامبر برای پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد.

image

اپل تی‌وی اپلیکیشنی است که برای سیستم‌عامل‌های مختلف از آیفون گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند در دسترس است. این موضوع امکان دسترسی به سرویس‌های استریم اپل تی‌وی پلاس را فراهم می‌کند. هم‌چنین برای مشترک شدن در کانال‌هایی مانند CBS All Access، Showtime و AMC+ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل تی‌وی پلاس از زمان آغاز به کار خود در سال گذشته، بیش از ۴۰ فیلم و سریال در ژانرهای مختلف منتشر کرده است. گیمرهای ایکس باکس نباید کمدی  Mythic Quest: Raven’s Banquet را از دست بدهند، مجموعه‌ای کمدی در یک شرکت توسعه دهنده‌ی بازی که با مشورت یوبی سافت تولید شده است. دیگر کمدی که واقعا مخاطب پیدا می‌کند Ted Lasso است، یا Servant و همین‌طور سریال اکشن تهران و خیلی عناوین دیگر که در این سرویس وجود دارد.

هزینه‌ی این سرویس ماهانه ۴.۹۹ دلار است که به دستگاه‌های جدید اپل یک اشتراک یکساله‌ی رایگان تعلق می‌گیرد. هیچ گونه تبلیغاتی هم در آن وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)