خانهاخبار
موتو جی 5G با قیمتی ارزان معرفی شد؛ موتورولا به تسخیر بازار 5G فکر می‌کند

موتو جی 5G با قیمتی ارزان معرفی شد؛ موتورولا به تسخیر بازار 5G فکر می‌کند

موتورولا امروز از نسخه عادی موبایلی رونمایی کرد که چند ماه پیش از نسخه پلاس آن پرده برداشته بود. این دستگاه با قدرت بالا و قیمت جذابش می‌تواند گزینه مناسبی برای طرفداران نسل پنجم باشد.
۱۳۹۹/۸/۱۶

اگر فکر می‌کردید موتو جی 5G پلاس ارزان‌ترین موبایل نسل پنجمی موتورولا برای سال جاری است، سخت در اشتباهید چون این شرکت امروز از نسخه عادی این دستگاه به‌نام Moto G 5G پرده برداشته و آن را با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌کند.

این تلفن هوشمند که ساعاتی پیش همراه با موتو G9 پاور معرفی شد، با قیمت ۲۹۹ یورو راهی برخی بازارهای منتخب اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و خاورمیانه می‌شود. موتو جی 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰ استفاده می‌کند که یک رده پایین‌تر از اسنپدراگون ۷۶۵ است. ولی بعید به نظر می‌رسد که تفاوت خاصی میان عملکرد این دو تراشه در مصارف عادی کاربران دیده شود.

image

موبایل جدید موتورولا نمایشگری ۶.۷ اینچی موسوم به Max Vision با وضوح +FHD دارد و انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۲۰ واتی سازگار است. این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سایر مشخصات این دستگاه مشابه موتو جی 5G پلاس است. موتو جی 5G از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این موبایل سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است که درون حفره‌ای روی نمایشگر دستگاه دیده می‌شود.

موتو جی 5G همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد و از استاندارد IP52 برخوردار است. این دستگاه با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)