خانهاخبار
اطلاعات اسمارت فون مقرون به صرفه با امکان پیشرفته شیائومی فاش شد

اطلاعات اسمارت فون مقرون به صرفه با امکان پیشرفته شیائومی فاش شد

شیائومی قصد دارد تا در آینده نزدیک، یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کند.
۱۳۹۹/۸/۱۶

شایعات جدیدی که از شبکه اجتماعی چینی Weibo به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که شیائومی در حال کار روی یک اسمارت فون مقرون به صرفه با نمایشگر 120 هرتزی است که دوربین اصلی آن نیز احتمالا 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش اندروید سنترال، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند اواخر ماه جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در این رویداد، دو گوشی هوشمند از زیر شاخه Redmi Note 9 نیز رونمایی می‌شود.

محصول یاد شده که از نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار است هم تحت نام رد می نوت 9 معرفی خواهد شد. همچنین پیش بینی می‌شود که مانند می 10T اولترا، این گوشی هوشمند از چندین حالت مختلف برای نرخ رفرش بهره‌مند بوده و به این ترتیب، مصرف باتری آن تا حد زیادی کنترل خواهد شد. نرخ رفرش متغیر باعث می‌شود تا این گزینه در شرایطی که به آن نیازی نیست، تا 30 Hz پایین آمده و در این حالت، میزان مصرف باتری به پایین ترین حد خود می‌رسد.

image

 

گوشی هوشمند جدید شیائومی با مشخصات یاد شده، از نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره‌مند خواهد بود و توسط گوریلا گلس 5 نیز پشتیبانی و محافظت می‌شود. لنز 108 مگاپیکسلی اصلی این اسمارت فون با سنسور ISOCELL HM2 سامسونگ که در ماه سپتامبر معرفی شد، همراه خواهد بود. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4800 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

با تمام این تفاسیر، باید تا پایان ماه جاری میلادی (نوامبر) منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از مشخصات اشاره شده در این مطلب، در محصول نهایی رویت خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، به نظر شما این محصول با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد و آیا استقبال خوبی از آن به عمل خواهد آمد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۹/۸/۱۶
مشخصاتش خوبه.یا redmi note 9 5g هست یا redmi note 10