خانهاخبار
اوپو K7x با نمایشگر 90 هرتزی و دیمنسیتی 720 معرفی شد

اوپو K7x با نمایشگر 90 هرتزی و دیمنسیتی 720 معرفی شد

موبایل هوشمند جدید اوپو میان‌رده خوش‌ساخت و جذاب است که با مشخصات سخت‌افزاری خود می‌تواند توجه کاربران را جلب کند.
۱۳۹۹/۸/۱۵

اوپو در ماه اوت از تلفن هوشمندی به‌نام K7 5G رونمایی کرد و حالا امروز نسخه جدیدی از همین دستگاه را با اسم K7x به بازار فرستاده است. اوپو K7x نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی دارد. تراکم پیکسل این نمایشگر ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ است و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

اوپو K7x از چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7.2 به بازار می‌آید و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. K7x در بخش دوربین از ماژولی چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

این گوشی در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این، در سمت راست بدنه حسگر اثر انگشت قرار گرفته و دیگر ویژگی‌های آن شامل بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و 5G دو حالته است. اوپو K7x یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی دارد.

این محصول در دو رنگ مشکی و آبی تولید می‌شود و قیمت پایه آن ۲۲۵ دلار خواهد بود. اوپو موبایل خود را از تاریخ ۲۱ آبان وارد بازار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)