خانهاخبار
استریم مستقیم اسپاتیفای از روی اپل واچ ممکن شد

استریم مستقیم اسپاتیفای از روی اپل واچ ممکن شد

اسپاتیفای امروز از عرضه به‌روزرسانی جدیدی خبر داد که امکان پخش مستقیم و مستقل آهنگ‌ها از روی اپلیکیشن اپل واچ این سرویس را ممکن می‌کند.
۱۳۹۹/۸/۱۵

اسپاتیفای پشتیبانی از استریم مستقل موسیقی با اپلیکیشن اپل واچ را بر روی ساعت هوشمند اپل آغاز کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با کمک شبکه سلولار یا وای فای به‌طور مستقیم از طریق خود اپل واچ و اپلیکیشن اسپاتیفای آهنگ گوش کنند و دیگر نیازی به آیفون نداشته باشند.

اپلیکیشن اپل واچ اسپاتیفای چند سالی است که عرضه شده، اما تاکنون برای پخش آهنگ به آیفون نیاز داشت. منتها اسپاتیفای از چند وقت پیش آزمایش این نسخه جدید از سرویس خود را آغاز کرده بود، و حالا کاربران را از همراه داشتن تلفن هوشمند بی‌نیاز می‌کند.

نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای می‌تواند به‌شکل مستقیم آهنگ‌ها را استریم کرده و روی هدفون‌های بلوتوث پخش کند. این قابلیت به‌ویژه در اوقاتی به کار می‌آید که می‌خواهید ورزش کنید و دوست ندارید با خودتان موبایل به همراه داشته باشید.

ویژگی جدید اپ اسپاتیفای فعلا در مرحله بتا قرار دارد و در اختیار همه کاربران نیست، ولی قرار است عرضه آن از امروز آغاز شود. یکی از مسئولان این شرکت در گفتگو با وب‌سایت تک‌کرانچ تایید کرد: «ما بر توسعه تجاربی تمرکز داریم که اجازه می‌دهند کاربران هر زمان و هر جا که می‌خواهند، صرف‌نظر از دستگاه یا پلتفرم‌شان، بتوانند آهنگ گوش کنند. با پشت سر گذاشتن یک دوره آزمایشی حالا قابلیت استریم اسپاتیفای روی اپل واچ را منتشر می‌کنیم.»

با این حال، احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا تمامی کاربران اپل واچ بتوانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. برای دریافت رایگان این اپلیکیشن می‌توانید به اپ استور مراجعه نمایید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)